Παιδί και ψυχοκοινωνικές δυσκολίες : μια ψυχοδυναμική οπτική /
Το βιβλίο αυτό γράφτηκε με στόχο να βοηθήσει όλους όσους ενδιαφέρονται να συμβάλουν θετικά στην υγιή εξέλιξη των παιδιών: εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές, επιστήμονες και επαγγελματίες διαφορετικών επιστημονικών κλάδων. Πιο συγκεκριμένα, στοχεύει να ανταποκριθεί στον προβληματισμό των ενηλίκων σχετ...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Αθήνα :
Gutenberg,
2007.
|
| Θέματα: |
| LEADER | 03583nam a22003017a 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 003 | GR-KkKDBK | ||
| 005 | 20200205131305.0 | ||
| 008 | 190801s2007 gr |||g |||| 00| 0 gre d | ||
| 020 | |a 978-960-01-1148-4 | ||
| 040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
| 082 | 0 | 4 | |a 155.4 |
| 100 | |4 aut |9 69169 |a Κοντοπούλου, Μελανθία | ||
| 240 | 1 | 0 | |a Παιδί και ψυχοκοινωνικές δυσκολίες |
| 245 | 1 | 0 | |a Παιδί και ψυχοκοινωνικές δυσκολίες : |b μια ψυχοδυναμική οπτική / |c Μελανθία Κοντοπούλου |
| 260 | |a Αθήνα : |b Gutenberg, |c 2007. | ||
| 300 | |a 361 σ. ; |c 24 εκ. | ||
| 500 | |a Περιέχει περιεχόμενα | ||
| 504 | |a Περιέχει βιβλιογραφία | ||
| 520 | |a Το βιβλίο αυτό γράφτηκε με στόχο να βοηθήσει όλους όσους ενδιαφέρονται να συμβάλουν θετικά στην υγιή εξέλιξη των παιδιών: εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές, επιστήμονες και επαγγελματίες διαφορετικών επιστημονικών κλάδων. Πιο συγκεκριμένα, στοχεύει να ανταποκριθεί στον προβληματισμό των ενηλίκων σχετικά με το χειρισμό προβλημάτων συμπεριφοράς που προκύπτουν κατά την αναπτυξιακή πορεία των παιδιών, ή την πρόληψη δυσκολιών που μπορεί να προκύψουν λόγω ιδιαίτερων συνθηκών. Η αναγνώριση και πολυπαραγοντικότητα των προβλημάτων που εμφανίζονται σε σχέση με βασικές λειτουργίες, όπως η σεξουαλικότητα, η επιθετικότητα, η μάθηση, η τροφή, αποτελεί το ένα μέρος του βιβλίου, ενώ στο δεύτερο εξετάζονται δυσκολίες που μπορεί να προκύψουν από ιδιαίτερες συνθήκες ζωής, όπως ο θάνατος, η ασθένεια, το διαζύγιο, η υιοθεσία, η κακοποίηση. Με το βιβλίο αυτό η συγγραφέας αισιοδοξεί να συμβάλει στην κατανόηση των ιδιαιτεροτήτων των παιδιών και των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν και στην ευνοϊκότερη αντιμετώπισή τους, με στόχο κυρίως την πρόληψη και την έγκαιρη αντιμετώπιση των προβλημάτων. | ||
| 650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 57051 |a Διαταραχές συμπεριφοράς των παιδιών | |
| 650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 58144 |a Άγχος στα παιδιά | |
| 650 | 7 | |a Παιδιά διαζευγμένων γονέων |9 62975 | |
| 650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 62993 |a Παιχνίδια |x Ψυχολογικές απόψεις | |
| 700 | |a Κοντοπούλου, Μελανθία |t Παιδί και ψυχοκοινωνικές δυσκολίες : μια ψυχοδυναμική οπτική |9 137401 | ||
| 710 | 2 | |4 pbl |9 27175 |a Gutenberg | |
| 942 | |c BK | ||
| 999 | |c 73763 |d 73763 | ||
| 952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 155_400000000000000_ΚΟΝ |7 0 |9 93816 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2019-08-01 |e Δωρεά Παναγιώτη Μαυρίδη |i 01112019 |l 2 |o 155.4 ΚΟΝ |p 01112019 |r 2021-02-01 |s 2020-11-05 |w 2019-08-01 |y BK | ||