Η γλωσσική αγωγή στο νηπιαγωγείο : δραστηριότητες για την καλλιέργεια της επικοινωνιακής ικανότητες και του γραμματισμού / Σωφρόνης Χατζησαββίδης

Στο πρώτο μέρος του βιβλίου δίνονται συνοπτικά στοιχεία που λειτουργούν ως απαραίτητα δεδομένα για την κατανόηση των διδακτικών προτάσεων που ακολουθούν στο δεύτερο μέρος. Εξετάζεται καταρχήν η θέση και η αναγκαιότητα της γλωσσικής αγωγής στο Νηπιαγωγείο, παρουσιάζονται οι ψυχολογικές, κοινωνικές κα...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Χατζησαββίδης, Σωφρόνης Α., 1950- (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Θεσσαλονίκη : Εκδόσεις Βάνιας, 2002.
Θέματα:
LEADER 03995nam a22002777a 4500
003 GR-KkKDBK
005 20191001221023.0
008 190726s2002 gr a|||g |||| 00| 0 gre d
020 |a 960-288-094-5 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 4 |a 372.21 
100 1 |4 aut  |9 14064  |a Χατζησαββίδης, Σωφρόνης Α.,  |d 1950- 
240 1 0 |a Η γλωσσική αγωγή στο νηπιαγωγείο 
245 1 0 |a Η γλωσσική αγωγή στο νηπιαγωγείο : δραστηριότητες για την καλλιέργεια της επικοινωνιακής ικανότητες και του γραμματισμού /   |b Σωφρόνης Χατζησαββίδης 
260 |a Θεσσαλονίκη :   |b Εκδόσεις Βάνιας,   |c 2002. 
300 |a 206 σ. :   |b εικ. ;   |c 20 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία 
520 |a Στο πρώτο μέρος του βιβλίου δίνονται συνοπτικά στοιχεία που λειτουργούν ως απαραίτητα δεδομένα για την κατανόηση των διδακτικών προτάσεων που ακολουθούν στο δεύτερο μέρος. Εξετάζεται καταρχήν η θέση και η αναγκαιότητα της γλωσσικής αγωγής στο Νηπιαγωγείο, παρουσιάζονται οι ψυχολογικές, κοινωνικές και γλωσσικές προϋποθέσεις των νηπίων και οι προδιαγραφές που θέτουν τα επίσημα κείμενα του Υπουργείου Παιδείας από το 1989 έως και το 2002 -αλλά και επιστημονικά κείμενα- για τη γλωσσική αγωγή στο Νηπιαγωγείο. Στη συνέχεια δίνονται στοιχεία για το είδος και τη λειτουργία των διδακτικών προτάσεων που ακολουθούν. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζονται πέντε τομείς δραστηριοτήτων γλωσσικής αγωγής (προφορικού λόγου, λογοτεχνίας, δομής, ανάγνωσης και γραπτού λόγου) και οι αντίστοιχες διδακτικές δραστηριότητες-πορείες, που λειτουργούν ως δείγματα για το σχεδιασμό διδακτικών δραστηριοτήτων-πορειών γλωσσικής αγωγής. Οι αρχές του σχεδιασμού των δραστηριοτήτων στηρίζονται στη φιλοσοφία και τις αρχές που διέπουν τη "Διδασκαλία της λειτουργικής χρήσης της γλώσσας" (Χαραλαμπόπουλος & Χατζησαββίδης 1997) προσαρμοσμένες για παιδιά προσχολικής ηλικίας. 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 62955  |a Γραφή  |x Σπουδή και διδασκαλία (Προσχολική) 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 66211  |a Εκπαίδευση, Προσχολική 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 69045  |a Ελληνική γλώσσα, Νέα  |x Σπουδή και διδασκαλία(Προσχολική) 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 69046  |a Προγραφικές δεξιότητες 
700 1 |a Χατζησαββίδης, Σωφρόνης Α.,  |d 1950-  |t Η γλωσσική αγωγή στο νηπιαγωγείο : δραστηριότητες για την καλλιέργεια της επικοινωνιακής ικανότητες και του γραμματισμού Σωφρόνης Χατζησαββίδης  |9 137330 
942 |c BK 
999 |c 73691  |d 73691 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 372_210000000000000_ΧΑΤ  |7 0  |9 93718  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2019-07-26  |e Δωρεά Παναγιώτη Μαυρίδη  |i 00962019  |l 0  |o 372.21 ΧΑΤ  |p 00962019  |r 2019-07-26  |w 2019-07-26  |y BK