Εφαρμοσμένη παιδαγωγική στα παιδιά της προσχολικής ηλικίας /
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ Οι θεωρητικές και πειραματικές έρευνες φυχοπαιδαγωγών και ψυχολόγων επιβεβαιώνουν ότι ούτε μία από τις χαρακτηριστικές ανθρώπινες πνευματικές και ψυχικές ιδιότητες (λογική σκέψη, συνειδητή μνήμη, δημιουργική φαντασία, ηθικές αντιλήψεις, συνα...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Hovedforfatter: | |
|---|---|
| Format: | Bog |
| Sprog: | Greek |
| Udgivet: |
Αθήνα :
Gutenberg,
1995.
|
| Serier: | Παιδαγωγική σειρά / Gutenberg
|
| Fag: |
| LEADER | 04092nam a22002777a 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 003 | GR-KkKDBK | ||
| 005 | 20191020083858.0 | ||
| 008 | 190723s1995 gr e|||f |||| 00| 0 gre d | ||
| 999 | |c 73604 |d 73604 | ||
| 020 | |a 960-01-06000-2 | ||
| 040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
| 082 | 0 | 4 | |a 372.21 |
| 100 | 1 | |4 aut |9 244 |a Σμαραγδά-Τσιαντζή, Μαρία | |
| 240 | 1 | 0 | |a Εφαρμοσμένη παιδαγωγική στα παιδιά της προσχολικής ηλικίας |
| 245 | 1 | 0 | |a Εφαρμοσμένη παιδαγωγική στα παιδιά της προσχολικής ηλικίας / |c Μαρία Σμαραγδά - Τσιαντζή |
| 260 | |a Αθήνα : |b Gutenberg, |c 1995. | ||
| 300 | |a 308 σ. : |b σχήμ. ; |c 24 εκ. | ||
| 490 | 0 | |a Παιδαγωγική σειρά / Gutenberg | |
| 504 | |a Περιέχει βιβλιογραφία | ||
| 520 | |a ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ Οι θεωρητικές και πειραματικές έρευνες φυχοπαιδαγωγών και ψυχολόγων επιβεβαιώνουν ότι ούτε μία από τις χαρακτηριστικές ανθρώπινες πνευματικές και ψυχικές ιδιότητες (λογική σκέψη, συνειδητή μνήμη, δημιουργική φαντασία, ηθικές αντιλήψεις, συναισθήματα, δεξιότητες και συνήθειες) δεν αναπτύσσεται στα παιδιά ανεξάρτητα από τη διαπαιδαγώγηση, ως αποτέλεσμα, δηλαδή, μόνο της αυθόρμητης ωρίμανσης των έμφυτων τάσεων. Αυτές οι ιδιότητες διαμορφώνονται στη διάρκεια της παιδικής ηλικίας, καθώς το παιδί αφομοιώνει τη συοοωρευμένη από τις προηγούμενες γενιές κοινωνική πείρα, τις δημιουργημενες από την κοινωνία έννοιες, τους τρόπους δράσης και τους ηθικούς κανόνες συμπεριφοράς. Η μετάδοση στο παιδί της κοινωνικής πείρας και η αφομοίωσή της αποτελούν την ουσία της ανθρώπινης διαπαιδαγώγησης, που παίξει, όπως έγραφε ο Λ.Σ. Βιγκστσκι, «κυριαρχικό ρόλο» στην ψυχική ανάπτυξη του παιδιού. Στα πρώτα δύο Κεφάλαια του παρόντος βιβλίου γίνεται προσπάθεια να αναλυθούν τα γενικά προβλήματα της Παιδαγωγικής της Προσχολικής Ηλικίας, η δομή της παιδαγωγικής διαδικασίας ως ενιαίας και οι νομοτέλειές της, και τα γενικά χαρακτηριστικά των παιδιών αυτής της ηλικίας. Στα επόμενα πέντε Κεφάλαια εξετάζεται η ουσία της έννοιας Διδακτική, καθώς και το περιεχόμενο, οι αρχές και οι μέθοδοι της εκπαιδευτικής διαδικασίας στα παιδιά της προσχολικήςηλικίας. | ||
| 650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 66211 |a Εκπαίδευση, Προσχολική | |
| 650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 69057 |a Παιδιά προσχολικής ηλικίας |x Παιδαγωγική | |
| 700 | 1 | |a Σμαραγδά-Τσιαντζή, Μαρία |t Εφαρμοσμένη παιδαγωγική στα παιδιά της προσχολικής ηλικίας |9 120306 | |
| 710 | 2 | |4 pbl |9 27175 |a Gutenberg | |
| 942 | |c BK | ||
| 952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 372_210000000000000_ΣΜΑ |7 0 |9 93606 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2019-07-23 |e Δωρεά Ελένη Νικολαΐδου |i 05482019 |l 1 |o 372.21 ΣΜΑ |p 05482019 |r 2020-09-22 |s 2020-09-21 |w 2019-07-23 |y BK | ||