Η ανάπτυξη της γραφής στην προσχολική ηλικία : δραστηριότητες : από τη θεωρία στην πράξη /

Η γραφή είναι μία από τις μεγαλύτερες επινοήσεις του ανθρώπου. Η εκμάθησή της αποτελεί έναν πολύ σημαντικό σταθμό για τη μαθητική ζωή του μικρού παιδιού γιατί, αφενός μαθαίνει να επικοινωνεί και να εκφράζεται μέσω ενός κοινού κώδικα, αφετέρου η επιτυχής κατάκτησή της αποτελεί προϋποθεση για την ανάπ...

Fuld beskrivelse

Αποθηκεύτηκε σε:
Bibliografiske detaljer
Κύριοι συγγραφείς: Κακανά, Δόμνα-Μίκα. (Συγγραφέας), Τσολάκη, Κατερίνα Δ., 1957- (Συγγραφέας)
Format: Bog
Sprog:Greek
Udgivet: Αθήνα : Καστανιώτης, 1999.
Serier:Βασική βιβλιοθήκη του νηπιαγωγού ; 14
Fag:
LEADER 03660aam a2200277 4500
003 GR-KkKDBK
005 20191001013957.0
008 991118s1999 gr a f b 000 0 gre d
020 |a 960-03-2533-2 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 4 |a 372.6 
100 1 |a Κακανά, Δόμνα-Μίκα.  |4 aut 
245 1 2 |a Η ανάπτυξη της γραφής στην προσχολική ηλικία :  |b δραστηριότητες : από τη θεωρία στην πράξη /  |c Μίκα Κακανά-Κατερίνα Τσολάκη. 
260 |a Αθήνα :  |b Καστανιώτης,  |c 1999. 
300 |a 316, [3] σ. :  |b εικ., σχέδια ,  |c 22 εκ. 
490 0 |a Βασική βιβλιοθήκη του νηπιαγωγού ;  |v 14 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία 
520 |a Η γραφή είναι μία από τις μεγαλύτερες επινοήσεις του ανθρώπου. Η εκμάθησή της αποτελεί έναν πολύ σημαντικό σταθμό για τη μαθητική ζωή του μικρού παιδιού γιατί, αφενός μαθαίνει να επικοινωνεί και να εκφράζεται μέσω ενός κοινού κώδικα, αφετέρου η επιτυχής κατάκτησή της αποτελεί προϋποθεση για την ανάπτυξη του ατόμου. Οι περισσότεροι γονείς θέλουν τα παιδιά τους να μάθουν να γράφουν όσο το δυνατόν νωρίτερα. Το ερώτημα που τίθεται είναι αν τελικά το νηπιαγωγείο νομιμοποιείται να διδάσκει συστηματικά γραφή και ανάγνωση. Στο βιβλίο αυτό το πρόβλημα αναλύεται σε δύο επίπεδα: στο πρώτο, το θεωρητικό, αναπτύσσονται διάφορες απόψεις σχετικές με τη γραφή στο νηπιαγωγείο, τις μορφές της, το περιεχόμενό της και τα όρια στα οποία μπορεί να κινηθεί ο νηπιαγωγός. Στο δεύτερο, το πρακτικό, περιλαμβάνονται ενδεικτικές δραστηριότητες οι οποίες συμφωνούν με το θεωρητικό πλαίσιο και λαμβάνουν υπόψη τους το νέο αναλυτικό πρόγραμμα, όπως αυτό αναφέρεται στην εφημερίδα της κυβερνήσεως. Το βιβλίο αυτό κινείται στο χώρο της διδακτικής μεθοδολογίας και απευθύνεται σε όλους όσοι ασκούν οργανωμένη αγωγή σε χώρους προσχολικής αγωγής. 
650 7 |a Εκπαίδευση, Προσχολική  |9 62934  |x Προγράμματα δραστηριοτήτων 
650 7 |a Ελληνική γλώσσα  |x Γραφή  |x Σπουδή και διδασκαλία (Προσχολική)  |9 62005 
700 1 |a Κακανά, Δόμνα-Μίκα.  |t Η ανάπτυξη της γραφής στην προσχολική ηλικία : δραστηριότητες 
700 1 |a Τσολάκη, Κατερίνα Δ.,  |d 1957-  |4 aut 
852 0 |a GrRePK  |b RETCL  |c RMCOL  |h LB1139 W7  |i K35 1999 
942 |c BK 
999 |c 73590  |d 73590 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 372_600000000000000_ΚΑΚ  |7 0  |9 93588  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2019-07-22  |e Δωρεά Ελένη Νικολαΐδου  |i 05442019  |l 0  |o 372.6 ΚΑΚ  |p 05442019  |r 2019-07-22  |w 2019-07-22  |y BK