Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση /

Στη σημερινή πραγματικότητα, ο επίσημος λόγος περί επίδοσης-απόδοσης, αποτελεσματικότητας και ανταγωνιστικότητας επιδιώκει να νομιμοποιήσει την εφαρμογή συστημάτων ελέγχου και μέτρησης της απόδοσης των εργαζομένων από το χώρο της βιομηχανίας και στο χώρο της εκπαίδευσης. Επιδιώκει να επικυρωθούν ως...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Τσιριγώτης, Θανάσης (Συγγραφέας), Καββαδίας, Γιώργος (Συγγραφέας), Κάτσικας, Χρήστος (Συγγραφέας), Θεριανός Κώστας (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : Εκδοτικός Οργανισμός Λιβάνη, 2007.
Σειρά:Επιστήμες της αγωγής.
Θέματα:
LEADER 04056nam a22003137a 4500
003 GR-KkKDBK
005 20191001221014.0
008 190716s2007 gr |||g |||| 000 0 gre d
020 |a 978-960-14-1347-1 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 4 |a 371.14 
130 2 |a Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση  |9 137207 
240 0 2 |a Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση 
245 0 2 |a Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση /  |c Χρήστος Κάτσικας...[κ.ά.]. 
260 |a Αθήνα :  |b Εκδοτικός Οργανισμός Λιβάνη,  |c 2007. 
300 |a 183 σ. ;  |c 20 εκ. 
490 0 |a Επιστήμες της αγωγής. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
520 |a Στη σημερινή πραγματικότητα, ο επίσημος λόγος περί επίδοσης-απόδοσης, αποτελεσματικότητας και ανταγωνιστικότητας επιδιώκει να νομιμοποιήσει την εφαρμογή συστημάτων ελέγχου και μέτρησης της απόδοσης των εργαζομένων από το χώρο της βιομηχανίας και στο χώρο της εκπαίδευσης. Επιδιώκει να επικυρωθούν ως αντικειμενικά μετρήσιμα στοιχεία της προσωπικότητας και νοητικές λειτουργίες των υποκειμένων της εκπαιδευτικής διαδικασίας, όπως η διδακτική ή η μαθησιακή ικανότητα, η πνευματική και η επιστημονική συγκρότηση, η ικανότητα επικοινωνίας και ο τρόπος συμπεριφοράς, οι ιδέες, η φαντασία, η πρωτοβουλία κ.ά. Aυτή η μέτρηση των ανθρώπινων διανοητικών λειτουργιών γίνεται με βάση τις αρχές και τους στόχους του σχολείου της αγοράς: «γνώση που δεν πουλάει δεν είναι γνώση». Στο πλαίσιο αυτό δεν υπάρχει «κακή» και «καλή» αξιολόγηση στην εκπαίδευση. Η αξιολόγηση έχει «βαθιές ρίζες» στο κοινωνικό σύστημα που ζούμε, καθώς αποτελεί οργανικό μέρος της φυσικής και συμβολικής του βίας και ταυτόχρονα την εκφράζει, την ισχυροποιεί και τη νομιμοποιεί. Στη σημερινή περίοδο όπου η εκπαίδευση γίνεται εμπόρευμα, όπως ο καφές και τα καλλυντικά, η αξιολόγηση περνάει από τον παραδοσιακό ρόλο του τυπικού κοινωνικού ελέγχου των εκπαιδευτικών στην «τιμαριθμοποίηση» της εκπαιδευτικής διαδικασίας, προκειμένου αυτή να έχει «ανταλλακτική αξία» για να κινηθεί στα διεθνή χρηματιστήρια των αξιών. 
650 7 |2 GR-KkKDBK  |9 63650  |a Παιδαγωγική 
650 7 |2 GR-KkKDBK  |9 63921  |a Αξιολόγηση και βαθμολογία (Εκπαίδευση) 
700 |4 aut  |9 68955  |a Τσιριγώτης, Θανάσης 
700 |4 aut  |9 68956  |a Καββαδίας, Γιώργος 
700 1 |4 aut  |9 35811  |a Κάτσικας, Χρήστος 
700 1 |4 aut  |9 5748  |a Θεριανός Κώστας 
710 2 |4 pbl  |9 26792  |a Εκδοτικός Οργανισμός Λιβάνη 
942 |c BK 
999 |c 73557  |d 73557 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 371_140000000000000_ΑΞΙ  |7 0  |9 93540  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2019-07-16  |e Δωρεά Κεβρεκίδης Χρήστος  |i 09532018  |l 3  |m 2  |o 371.14 ΑΞΙ  |p 09532018  |r 2022-03-21  |s 2022-03-11  |w 2019-07-16  |y BK