Η μέθοδος project : η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και της δημιουργικότητας των παιδιών της προσχολικής ηλικίας /

Το βιβλίο που κρατάτε στα χέρια σας μπορεί να χρησιμοποιηθεί με πολλούς τρόπους, ανάλογα με το ακαδημαϊκό υπόβαθρο αλλά και την εμπειρία του αναγνώστη. Αναγνώστες που έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με την προσέγγιση project, θα βρουν απεικονίσεις της εργασίας με project και θα αποκτήσουν μια εικόν...

Fuld beskrivelse

Αποθηκεύτηκε σε:
Bibliografiske detaljer
Κύριοι συγγραφείς: Katz, Lilian (Συγγραφέας), Chard, Sylvia C. (Συγγραφέας)
Andre forfattere: Κόνσολας, Μάνος Ν. (Επιμελητής έκδοσης), Λαμπρέλλη, Ρίτα (Μεταφραστής)
Format: Bog
Sprog:Greek
English
Udgivet: Αθήνα : Ατραπός, 2009.
Fag:
Beskrivelse
Summary:Το βιβλίο που κρατάτε στα χέρια σας μπορεί να χρησιμοποιηθεί με πολλούς τρόπους, ανάλογα με το ακαδημαϊκό υπόβαθρο αλλά και την εμπειρία του αναγνώστη. Αναγνώστες που έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με την προσέγγιση project, θα βρουν απεικονίσεις της εργασίας με project και θα αποκτήσουν μια εικόνα για τη μορφή και τη διεξαγωγή των δραστηριοτήτων. Αναγνώστες που έχουν μια πιο σαφή ιδέα για το τι αφορά η προσέγγιση project, θα βρουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον στις συγκεκριμένες προτάσεις και υποδείξεις που περιέχονται στο βιβλίο. Αναγνώστες με ευρύτερη εμπειρία στη μέθοδο project, θα βρουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον στα ερευνητικά δεδομένα και στις αρχές τις οποίες πραγματεύεται το βιβλίο, καθώς θα τους διευκολύνει να εξηγήσουν την αξία αλλά και την καταλληλότητα της προσέγγισης αυτής στους συναδέλφους τους, τους εκπαιδευτικούς φορείς, και φυσικά τους γονείς. Πρόθεση των συγγραφέων δεν ήταν το βιβλίο αυτό να χρησιμοποιηθεί ως σχέδιο του Αναλυτικού Προγράμματος. Ο στόχος τους είναι να εισαγάγουν τους εκπαιδευτικούς στις αρχές και τις πρακτικές της προσέγγισης αυτής, που πλαισιώνει και εμπλουτίζει ένα Αναλυτικό Πρόγραμμα. Έτσι, προτείνονται τρόποι με τους οποίους μπορεί να εφαρμοστεί η μέθοδος project, ενώ ταυτόχρονα παρατίθενται παραδείγματα, τα οποία οι αναγνώστες θα μπορέσουν να χρησιμοποιήσουν ως σημείο εκκίνησης για τη δική τους πορεία ανάλογα με το προσωπικό τους διδακτικό στυλ και τις προτιμήσεις τους.
Fysisk beskrivelse:300 σ. ; 24 εκ.
Bibliografi:Περιέχει βιβλιογραφία
ISBN:960-8325-84-6