Παρατηρώντας και καταγράφοντας τη συμπεριφορά των παιδιών /

Στο«Παρατηρώντας και καταγράφοντας τη συμπεριφορά των παιδιών» οι Dorothy Cohen, Virginia Stern και Nancy Balaban περιγράφουν μεθόδους που κάνουν δυνατή τη συστηματική παρατήρηση της συμπεριφοράς του παιδιού στο χώρο του σχολείου. Οι συγγραφείς υποδεικνύουν τις συγκεκριμένες λεπτομέρειες που πρέπει...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Cohen, Dorothy H. (Συγγραφέας), Stern, Virginia (Συγγραφέας), Balaban, Nancy (Συγγραφέας)
Άλλοι συγγραφείς: Ευαγγέλου, Δήμητρα (Μεταφραστής), Βοσνιάδου, Στέλλα, 1946- (Επιμελητής έκδοσης)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
English
Έκδοση: Αθήνα : Gutenberg, 2001.
Έκδοση:3η ανατ.
Σειρά:Ψυχολογία ; 2
Θέματα:
LEADER 03835nam a22003857a 4500
003 GR-KkKDBK
005 20191001220941.0
008 190608s2001 gr ||||f |||| 001 0 gre d
020 |a 960-01-0300-3 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
041 1 |a gre  |h eng 
082 0 4 |a 155.4 
100 |4 aut  |9 68493  |a Cohen, Dorothy H. 
240 1 0 |a Observing and recording the behavior of young children 
245 1 0 |a Παρατηρώντας και καταγράφοντας τη συμπεριφορά των παιδιών /  |c Dorothy H. Cohen, Virginia Stern με τη Nancy Balaban ; εισαγωγή, επιμέλεια Στέλλα Βοσνιάδου ; μετάφραση Δήμητρα Ευαγγέλου  
250 |a 3η ανατ. 
260 |a Αθήνα :   |b Gutenberg,   |c 2001. 
300 |a 310 σ. ;  |c 21 εκ. 
490 0 |a Ψυχολογία ;  |v 2 
500 |a Περιλαμβάνει γλωσσάρι 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές και ευρετήριο 
520 |a Στο«Παρατηρώντας και καταγράφοντας τη συμπεριφορά των παιδιών» οι Dorothy Cohen, Virginia Stern και Nancy Balaban περιγράφουν μεθόδους που κάνουν δυνατή τη συστηματική παρατήρηση της συμπεριφοράς του παιδιού στο χώρο του σχολείου. Οι συγγραφείς υποδεικνύουν τις συγκεκριμένες λεπτομέρειες που πρέπει να ληφθούν υπόψη για να ερνηνευθεί η συμπεριφορά του παιδιού, επεξηγώντας συγχρόνως τους λόγους για τους οποίους οι λεπτομέρειες αυτές είναι σημαντικές. Οι πληροφορίες αυτές συντελούν στο να αποκτήσει ο παρατηρητής μια συνολική εικόνα της σκέψης και των συναισθημάτων του παιδιού, που βασίζεται σε αντικειμενικά στοιχεία. Το αποτέλεσμα αυτό απευθύνεται σ' όλους όσοι επιθυμούν να καταλάβουν καλύτερα πώς σκέφτεται και αισθάνεται το παιδί. Είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για τους παιδαγωγούς που επιδιώκουν να δημιουργήσουν μια συνολική εικόνα του παιδιού, για να διαμορφώσουν ένα περιβάλλον που ενθαρύνει και υποκινεί την ανάπτυξή του και που επιτρέπει την έγκαιρη ανανώριση και αντιμετώπιση προβλημάτων της συναισθηματικής ανάπτυξης και μάθησης. 
650 7 |2 GR-KkKDBK  |9 60905  |a Παιδική ψυχολογία 
650 7 |9 62152  |a Παιδιά  |x Συμπεριφορά 
650 7 |a Παιδιά  |x Ανάπτυξη  |9 66212 
650 7 |a Παιδιά  |x Ψυχολογία  |9 66123 
700 |4 aut  |9 68495  |a Stern, Virginia 
700 |4 aut  |9 68496  |a Balaban, Nancy 
700 |4 trl  |9 68497  |a Ευαγγέλου, Δήμητρα 
700 |a Cohen, Dorothy H.  |t Παρατηρώντας και καταγράφοντας τη συμπεριφορά των παιδιών  |9 136794 
700 1 |4 edt  |9 14715  |a Βοσνιάδου, Στέλλα,  |d 1946- 
710 2 |4 pbl  |9 27175  |a Gutenberg 
942 |c BK 
999 |c 73133  |d 73133 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 155_400000000000000_COH  |7 0  |9 92957  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2019-06-08  |e Δωρεά Παναγιώτης Μαυρίδης  |i 01062019  |l 1  |o 155.4 COH  |p 01062019  |r 2020-01-08  |s 2019-12-30  |w 2019-06-08  |y BK