Παρατηρώντας και καταγράφοντας τη συμπεριφορά των παιδιών /
Στο«Παρατηρώντας και καταγράφοντας τη συμπεριφορά των παιδιών» οι Dorothy Cohen, Virginia Stern και Nancy Balaban περιγράφουν μεθόδους που κάνουν δυνατή τη συστηματική παρατήρηση της συμπεριφοράς του παιδιού στο χώρο του σχολείου. Οι συγγραφείς υποδεικνύουν τις συγκεκριμένες λεπτομέρειες που πρέπει...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριοι συγγραφείς: | , , |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | , |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek English |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Gutenberg,
2001.
|
Έκδοση: | 3η ανατ. |
Σειρά: | Ψυχολογία ;
2 |
Θέματα: |
LEADER | 03835nam a22003857a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | GR-KkKDBK | ||
005 | 20191001220941.0 | ||
008 | 190608s2001 gr ||||f |||| 001 0 gre d | ||
020 | |a 960-01-0300-3 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
041 | 1 | |a gre |h eng | |
082 | 0 | 4 | |a 155.4 |
100 | |4 aut |9 68493 |a Cohen, Dorothy H. | ||
240 | 1 | 0 | |a Observing and recording the behavior of young children |
245 | 1 | 0 | |a Παρατηρώντας και καταγράφοντας τη συμπεριφορά των παιδιών / |c Dorothy H. Cohen, Virginia Stern με τη Nancy Balaban ; εισαγωγή, επιμέλεια Στέλλα Βοσνιάδου ; μετάφραση Δήμητρα Ευαγγέλου |
250 | |a 3η ανατ. | ||
260 | |a Αθήνα : |b Gutenberg, |c 2001. | ||
300 | |a 310 σ. ; |c 21 εκ. | ||
490 | 0 | |a Ψυχολογία ; |v 2 | |
500 | |a Περιλαμβάνει γλωσσάρι | ||
504 | |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές και ευρετήριο | ||
520 | |a Στο«Παρατηρώντας και καταγράφοντας τη συμπεριφορά των παιδιών» οι Dorothy Cohen, Virginia Stern και Nancy Balaban περιγράφουν μεθόδους που κάνουν δυνατή τη συστηματική παρατήρηση της συμπεριφοράς του παιδιού στο χώρο του σχολείου. Οι συγγραφείς υποδεικνύουν τις συγκεκριμένες λεπτομέρειες που πρέπει να ληφθούν υπόψη για να ερνηνευθεί η συμπεριφορά του παιδιού, επεξηγώντας συγχρόνως τους λόγους για τους οποίους οι λεπτομέρειες αυτές είναι σημαντικές. Οι πληροφορίες αυτές συντελούν στο να αποκτήσει ο παρατηρητής μια συνολική εικόνα της σκέψης και των συναισθημάτων του παιδιού, που βασίζεται σε αντικειμενικά στοιχεία. Το αποτέλεσμα αυτό απευθύνεται σ' όλους όσοι επιθυμούν να καταλάβουν καλύτερα πώς σκέφτεται και αισθάνεται το παιδί. Είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για τους παιδαγωγούς που επιδιώκουν να δημιουργήσουν μια συνολική εικόνα του παιδιού, για να διαμορφώσουν ένα περιβάλλον που ενθαρύνει και υποκινεί την ανάπτυξή του και που επιτρέπει την έγκαιρη ανανώριση και αντιμετώπιση προβλημάτων της συναισθηματικής ανάπτυξης και μάθησης. | ||
650 | 7 | |2 GR-KkKDBK |9 60905 |a Παιδική ψυχολογία | |
650 | 7 | |9 62152 |a Παιδιά |x Συμπεριφορά | |
650 | 7 | |a Παιδιά |x Ανάπτυξη |9 66212 | |
650 | 7 | |a Παιδιά |x Ψυχολογία |9 66123 | |
700 | |4 aut |9 68495 |a Stern, Virginia | ||
700 | |4 aut |9 68496 |a Balaban, Nancy | ||
700 | |4 trl |9 68497 |a Ευαγγέλου, Δήμητρα | ||
700 | |a Cohen, Dorothy H. |t Παρατηρώντας και καταγράφοντας τη συμπεριφορά των παιδιών |9 136794 | ||
700 | 1 | |4 edt |9 14715 |a Βοσνιάδου, Στέλλα, |d 1946- | |
710 | 2 | |4 pbl |9 27175 |a Gutenberg | |
942 | |c BK | ||
999 | |c 73133 |d 73133 | ||
952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 155_400000000000000_COH |7 0 |9 92957 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2019-06-08 |e Δωρεά Παναγιώτης Μαυρίδης |i 01062019 |l 1 |o 155.4 COH |p 01062019 |r 2020-01-08 |s 2019-12-30 |w 2019-06-08 |y BK |