Το παιχνίδι : σύγχρονες ερευνητικές και διδακτικές προσεγγίσεις /
Το παιχνίδι θεωρείται ότι αποτελεί την κύρια δραστηριότητα των παιδιών και παράλληλα κεντρικό ζήτημα στη διεπιστημονική μελέτη της παιδικής ηλικίας. Ο συλλογικός αυτός τόμος διαπραγματεύεται σύγχρονες ερευνητικές και διαδιδακτικές προσεγγίσεις του παιχνιδιού. Τα 11 άρθρα του αναφέρονται στην ελληνικ...
محفوظ في:
مؤلفون آخرون: | Αυγητίδου, Σοφία (المحرر), Γολέμη, Άσπα (المترجم) |
---|---|
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Greek |
منشور في: |
Αθήνα :
Τυπωθήτω. Γιώργος Δαρδανός,
2001
|
الموضوعات: |
مواد مشابهة
-
Τα παιχνίδια του έξυπνου μαθητή : δέκα λεπτά την ημέρα για να επιτύχει το παιδί σας στο σχολείο από το νηπιαγωγείο στην τρίτη δημοτικού /
بواسطة: Kaye, Peggy
منشور في: (1996) -
Ελάτε να παίξουμε : παιδαγωγικά και ψυχαγωγικά παιχνίδια για μικρούς και μεγάλους
بواسطة: Γρίβα, Αγγελική Γ.
منشور في: (1998) -
Ψυχοπαιδαγωγικά εργαλεία της νηπιαγωγού : ενίσχυση του ρόλου, ασκήσεις και παιχνίδια για την τάξη /
بواسطة: Πυρουνάκη-Λιωνή, Μαρία
منشور في: (2016) -
Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις στην προσχολική και πρωτοσχολική εκπαίδευση /
بواسطة: Αυγητίδου, Σοφία
منشور في: (2016) -
Σχεδιασμός και παραγωγή παιχνιδιών ως εκπαιδευτικών εργαλείων στο πλαίσιο της δια βίου μάθησης = Design and production of games as educational tools in the context of lifelong learnig /
منشور في: (2018)