Ο εκπαιδευτικός στην τάξη
Τα αιτία που προκαλούν τα προβλήματα ελέγχου και διοίκησης της τάξης -- Καθοδήγηση και ανάπλαση των προβληματικών συμπεριφορών Το βιβλίο αυτό ερευνά τον τρόπο με τον οποίο μπορεί ο εκπαιδευτικός να διευθύνει πιο αποτελεσματικά μια τάξη παιδιών και να διοικήσει το μαθησιακό τους περιβάλλον. Το ενδιαφ...
שמור ב:
מחבר ראשי: | |
---|---|
מחברים אחרים: | |
פורמט: | ספר |
שפה: | Greek |
יצא לאור: |
Αθήνα :
Σαββάλας,
1996
|
סדרה: | Προεκτάσεις στην εκπαίδευση
|
נושאים: |
תוכן הענינים:
- Πρόλογος στη δεύτερη έκδοση ΜΕΡΟΣ Ι: Τα Αίτια που προκαλούν τα Προβλήματα Ελέγχου και Διοίκησης της Τάξης κεφαλαίο 1: Η Φύση των Προβλημάτων Ελέγχου και Διοίκησης της Τάξης κεφαλαίο 2: Αιτίες των Προβλημάτων Ι: Τα Παιδιά κεφαλαίο 3: Αιτίες των Προβλημάτων II: Το Σχολείο και οι Δάσκαλοι ΜΕΡΟΣ Π: Καθοδήγηση και Ανάπλαση των Προβληματικών Συμπεριφορών κεφαλαίο 4: Στρατηγικές Ι: Η Συμπεριφορική Προσέγγιση κεφαλαίο 5: Στρατηγικές Π: Η Γνωστική Προσέγγιση κεφαλαίο 6: Στρατηγικές III: Τεχνικές Διοίκησης της Τάξης κεφαλαίο 7: Η Συμπεριφορά του Δασκάλου και ο Έλεγχος της Τάξης κεφαλαίο 8: Οι Αυτοαντιλήψεις και η Αυτοδιοίκηση του Δασκάλου Θέματα για Σκέψη και Συζήτηση Βιβλιογραφία Συμπληρωματικά Αναγνώσματα Ευρετήριο