Ο εκπαιδευτικός στην τάξη
Τα αιτία που προκαλούν τα προβλήματα ελέγχου και διοίκησης της τάξης -- Καθοδήγηση και ανάπλαση των προβληματικών συμπεριφορών Το βιβλίο αυτό ερευνά τον τρόπο με τον οποίο μπορεί ο εκπαιδευτικός να διευθύνει πιο αποτελεσματικά μια τάξη παιδιών και να διοικήσει το μαθησιακό τους περιβάλλον. Το ενδιαφ...
Enregistré dans:
Auteur principal: | Fontana, David (Auteur) |
---|---|
Autres auteurs: | Λώμη, Μαρίνα (Traducteur) |
Format: | Livre |
Langue: | Greek |
Publié: |
Αθήνα :
Σαββάλας,
1996
|
Collection: | Προεκτάσεις στην εκπαίδευση
|
Sujets: |
Documents similaires
-
Ειδική διδακτική : των μαθημάτων των σχολείων μέσης και στοιχειώδους εκπαιδεύσεως /
par: Εξαρχόπουλος, Νικόλαος Ι., 1874-1960
Publié: (1962) -
Πρακτική γεωγρφαία : διά τα ελληνικά σχολεία, τα αστικά και τα ανώτερα παρθεναγωγεία /
par: Σακελλαρίου, Νείλος, 1882-1955
Publié: (1925) -
Διατηρώντας την ισορροπία στην τάξη /
par: Grunuald, Bernice Bronia, et autres
Publié: (1989) -
Σεμινάριο φιλολογικών μαθημάτων : αίθουσα Κοβενταρίου : 8-10 Σεπτεμβρίου 1986
Publié: (1987) -
Οδηγίαι προς μεθοδικήν διδασκαλίαν των εν τοις ελληνικοίς σχολείοις και γυμνασίοις διδασκομένων μαθητών : αρχαία ελληνικά, γλωσσική και πραγματική επεξεργασία.
par: Τζάρτζανος, Αχιλλέας Α., 1873-1946
Publié: (1917)