Ο εκπαιδευτικός στην τάξη
Τα αιτία που προκαλούν τα προβλήματα ελέγχου και διοίκησης της τάξης -- Καθοδήγηση και ανάπλαση των προβληματικών συμπεριφορών Το βιβλίο αυτό ερευνά τον τρόπο με τον οποίο μπορεί ο εκπαιδευτικός να διευθύνει πιο αποτελεσματικά μια τάξη παιδιών και να διοικήσει το μαθησιακό τους περιβάλλον. Το ενδιαφ...
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | Fontana, David (مؤلف) |
---|---|
مؤلفون آخرون: | Λώμη, Μαρίνα (المترجم) |
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Greek |
منشور في: |
Αθήνα :
Σαββάλας,
1996
|
سلاسل: | Προεκτάσεις στην εκπαίδευση
|
الموضوعات: |
مواد مشابهة
-
Ειδική διδακτική : των μαθημάτων των σχολείων μέσης και στοιχειώδους εκπαιδεύσεως /
بواسطة: Εξαρχόπουλος, Νικόλαος Ι., 1874-1960
منشور في: (1962) -
Πρακτική γεωγρφαία : διά τα ελληνικά σχολεία, τα αστικά και τα ανώτερα παρθεναγωγεία /
بواسطة: Σακελλαρίου, Νείλος, 1882-1955
منشور في: (1925) -
Διατηρώντας την ισορροπία στην τάξη /
بواسطة: Grunuald, Bernice Bronia, وآخرون
منشور في: (1989) -
Σεμινάριο φιλολογικών μαθημάτων : αίθουσα Κοβενταρίου : 8-10 Σεπτεμβρίου 1986
منشور في: (1987) -
Οδηγίαι προς μεθοδικήν διδασκαλίαν των εν τοις ελληνικοίς σχολείοις και γυμνασίοις διδασκομένων μαθητών : αρχαία ελληνικά, γλωσσική και πραγματική επεξεργασία.
بواسطة: Τζάρτζανος, Αχιλλέας Α., 1873-1946
منشور في: (1917)