Ο εκπαιδευτικός στην τάξη
Τα αιτία που προκαλούν τα προβλήματα ελέγχου και διοίκησης της τάξης -- Καθοδήγηση και ανάπλαση των προβληματικών συμπεριφορών Το βιβλίο αυτό ερευνά τον τρόπο με τον οποίο μπορεί ο εκπαιδευτικός να διευθύνει πιο αποτελεσματικά μια τάξη παιδιών και να διοικήσει το μαθησιακό τους περιβάλλον. Το ενδιαφ...
Shranjeno v:
Glavni avtor: | |
---|---|
Drugi avtorji: | |
Format: | Knjiga |
Jezik: | Greek |
Izdano: |
Αθήνα :
Σαββάλας,
1996
|
Serija: | Προεκτάσεις στην εκπαίδευση
|
Teme: |
Izvleček: | Τα αιτία που προκαλούν τα προβλήματα ελέγχου και διοίκησης της τάξης -- Καθοδήγηση και ανάπλαση των προβληματικών συμπεριφορών Το βιβλίο αυτό ερευνά τον τρόπο με τον οποίο μπορεί ο εκπαιδευτικός να διευθύνει πιο αποτελεσματικά μια τάξη παιδιών και να διοικήσει το μαθησιακό τους περιβάλλον. Το ενδιαφέρον του ωστόσο επικεντρώνεται στα πρακτικά ζητήματα που σχετίζονται με τον καλό έλεγχο της τάξης και στην ψυχολογική γνώση που μας επιτρέπει να αναγνωρίσουμε γιατί οι μαθητές φέρονται ορισμένες φορές με τρόπους που αμφισβητούν το κύρος του δασκάλου. Επίσης επισημαίνει τον ρόλο που μπορεί αθέλητα να παίξει το σχολείο και ο δάσκαλος στην πρόκληση και τη διαιώνιση αυτής της ανεπιθύμητης συμπεριφοράς και το τι μπορούμε να κάνουμε για να τη διοχετεύσουμε σε πιο επιθυμητά και αποδοτικά κανάλια. |
---|---|
Opis knjige/članka: | Τίτλος πρωτοτύπου: Managing classroom behaviour -- Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο |
Fizični opis: | 240 σ. ; 24 εκ. |
ISBN: | 960-460-168-7 |