Ο εκπαιδευτικός στην τάξη

Τα αιτία που προκαλούν τα προβλήματα ελέγχου και διοίκησης της τάξης -- Καθοδήγηση και ανάπλαση των προβληματικών συμπεριφορών Το βιβλίο αυτό ερευνά τον τρόπο με τον οποίο μπορεί ο εκπαιδευτικός να διευθύνει πιο αποτελεσματικά μια τάξη παιδιών και να διοικήσει το μαθησιακό τους περιβάλλον. Το ενδιαφ...

詳細記述

保存先:
書誌詳細
第一著者: Fontana, David (著者)
その他の著者: Λώμη, Μαρίνα (翻訳家)
フォーマット: 図書
言語:Greek
出版事項: Αθήνα : Σαββάλας, 1996
シリーズ:Προεκτάσεις στην εκπαίδευση
主題:
その他の書誌記述
要約:Τα αιτία που προκαλούν τα προβλήματα ελέγχου και διοίκησης της τάξης -- Καθοδήγηση και ανάπλαση των προβληματικών συμπεριφορών Το βιβλίο αυτό ερευνά τον τρόπο με τον οποίο μπορεί ο εκπαιδευτικός να διευθύνει πιο αποτελεσματικά μια τάξη παιδιών και να διοικήσει το μαθησιακό τους περιβάλλον. Το ενδιαφέρον του ωστόσο επικεντρώνεται στα πρακτικά ζητήματα που σχετίζονται με τον καλό έλεγχο της τάξης και στην ψυχολογική γνώση που μας επιτρέπει να αναγνωρίσουμε γιατί οι μαθητές φέρονται ορισμένες φορές με τρόπους που αμφισβητούν το κύρος του δασκάλου. Επίσης επισημαίνει τον ρόλο που μπορεί αθέλητα να παίξει το σχολείο και ο δάσκαλος στην πρόκληση και τη διαιώνιση αυτής της ανεπιθύμητης συμπεριφοράς και το τι μπορούμε να κάνουμε για να τη διοχετεύσουμε σε πιο επιθυμητά και αποδοτικά κανάλια.
記述事項:Τίτλος πρωτοτύπου: Managing classroom behaviour -- Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο
物理的記述:240 σ. ; 24 εκ.
ISBN:960-460-168-7