Εξάρτηση και αναπαραγωγή : ο κοινωνικός ρόλος των εκπαιδευτικών μηχανισμών στην Ελλάδα 1830-1922 /

(. . .) Η τοποθέτηση στο κέντρο της έρευνας της μελέτης των σχολικών μηχανισμών και του εκπαιδευτικού συστήματος γενικότερα αποτελεί πράγματι την καταλληλότερη σκοπιά για τη θεώρηση του ελληνικού φαινομένου. (. . .) Ο συγγραφές εγκαταλείποντας τις μεταφυσικές «υποστασιώσεις» των αγιογράφων του Ελλην...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Τσουκαλάς, Κωνσταντίνος, 1937- (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : Θεμέλιο, 1979
Σειρά:Ιστορική βιβλιοθήκη
Θέματα:
LEADER 03779namaa2200325 4500
001 main_8008
003 GR-kkKDBK
005 20210328222522.0
006 a|||||r|||||||||||
008 010828s1979uuuugr# |||gr|||| 000|0 gre d
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 301 
100 1 |4 aut  |a Τσουκαλάς, Κωνσταντίνος,  |d 1937-  |9 46116 
245 1 0 |a Εξάρτηση και αναπαραγωγή :  |b ο κοινωνικός ρόλος των εκπαιδευτικών μηχανισμών στην Ελλάδα 1830-1922 /  |c Κωνσταντίνος Τσουκαλάς 
260 |a Αθήνα :  |b Θεμέλιο,  |c 1979 
300 |a 653 σ. ;  |c 21 εκ. 
490 0 |a Ιστορική βιβλιοθήκη 
500 |a Τίτλος πρωτοτύπου: Dependance et reproduction : le role social des appareilw scolaires en Grece 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία 
520 |a (. . .) Η τοποθέτηση στο κέντρο της έρευνας της μελέτης των σχολικών μηχανισμών και του εκπαιδευτικού συστήματος γενικότερα αποτελεί πράγματι την καταλληλότερη σκοπιά για τη θεώρηση του ελληνικού φαινομένου. (. . .) Ο συγγραφές εγκαταλείποντας τις μεταφυσικές «υποστασιώσεις» των αγιογράφων του Ελληνισμού - περιούσιου λαού της ιστορίας - προσπαθεί με επιστημονική διαύγεια, ν' αναλύσει το φαινόμενο, συνδέοντάς το με την οικονομική και κοινωνική ιστορία του Ελληνισμού, χωρίς να παραβλέπει τη μακρόχρονή του πολιτισμική παράδοση, και εξηγεί με πειστικότητα την ιδιαίτερη βαρύτητα που είχε στην Ελλάδα η λειτουργική επενέργεια των σχολικών μηχανισμών στη διαδικασία του κοινωνικού επιμερισμού, έτσι που να θεωρείται πράγματι σαν ο κεντρικός ιδεολογικός μηχανισμός του νεότερου Ελληνισμού και επομένως σαν ένα από τα κεντρικά προβλήματα της διαμόρφωσης της νεοελληνικής κοινωνίας, αφού ο ρόλος της εκπαίδευσης στην αναπαραγωγή του συστήματος φαίνεται κυριαρχικός. . . (. . .) (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ) 
650 4 |a Εκπαίδευση  |z Ελλάδα  |x Κοινωνικές απόψεις  |9 65545 
651 7 |a Ελλάδα  |x Κοινωνικές συνθήκες  |y 1830-1922  |9 50173 
651 7 |a Ελλάδα  |x Οικονομικές συνθήκες  |y 1830-1929  |9 50043 
700 1 |a Τσουκαλάς, Κωνσταντίνος,  |d 1937-  |t Εξάρτηση και αναπαραγωγή   |9 134778 
710 2 |4 pbl  |a Θεμέλιο  |9 25990 
942 |c BK 
999 |c 70821  |d 70821 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 301_000000000000000_ΤΣΟ  |7 1  |9 89267  |a KDBK  |b KDBK  |c CS  |d 2006-11-01  |i 0000000160452  |l 17  |o 301 ΤΣΟ  |p 0000000160452  |r 2019-04-29  |w 2019-04-29  |y BK  |z [ΑΡΕ: Κ2081] 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 301_000000000000000_ΤΣΟ  |7 0  |9 89268  |a KDBK  |b KDBK  |d 2006-11-01  |i 28942017  |l 2  |m 1  |o 301 ΤΣΟ  |p 28942017  |r 2020-09-15  |s 2020-08-14  |w 2019-04-29  |y BK 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 301_000000000000000_ΤΣΟ  |7 1  |9 89269  |a KDBK  |b KDBK  |c CS  |d 2006-11-01  |i 49742017  |l 0  |o 301 ΤΣΟ  |p 49742017  |r 2019-04-29  |w 2019-04-29  |y BK