Κριτήριο αξιολόγησης των γνώσεων για τον γραπτό λόγο : για παιδιά ηλικίας 4 έως 7 ετών : στάθμιση του κριτηρίου Concepts about print της Marie M. Clay /
Το "Κριτήριο Αξιολόγησης των Γνώσεων για τον Γραπτό Λόγο" είναι ένα εξειδικευµένο εργαλείο το οποίο βοηθά τους/τις εκπαιδευτικούς αλλά και τους γονείς να παρατηρούν και να καταγράφουν µε έγκυρο και αξιόπιστο τρόπο τι γνωρίζουν τα παιδιά ηλικίας 4 έως 7 ετών για τις έννοιες και τους κανόνες...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Αθήνα :
Πεδίο,
2017
|
| Έκδοση: | 2η έκδ. |
| Σειρά: | Προσχολική και σχολική παιδαγωγική
|
| Θέματα: |
| LEADER | 06436namaa2200385 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | main_63752 | ||
| 003 | GR-kkKDBK | ||
| 005 | 20191001220605.0 | ||
| 006 | a|||||r||||||||||| | ||
| 008 | 190211s2017uuuugr#af||erb||| 001|0 gre d | ||
| 020 | |a 978-960-546-868-2 | ||
| 040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
| 082 | 0 | |a 372.6 | |
| 100 | 1 | |4 aut |a Τάφα, Ευφημία |9 38541 | |
| 245 | 1 | 0 | |a Κριτήριο αξιολόγησης των γνώσεων για τον γραπτό λόγο : |b για παιδιά ηλικίας 4 έως 7 ετών : στάθμιση του κριτηρίου Concepts about print της Marie M. Clay / |c Ευφημία Τάφα |
| 250 | |a 2η έκδ. | ||
| 260 | |a Αθήνα : |b Πεδίο, |c 2017 | ||
| 300 | |a 87 σ. : |b εικ. ; |c 29 εκ. + |e 2 τεστ (20 σ.) | ||
| 490 | 0 | |a Προσχολική και σχολική παιδαγωγική | |
| 500 | |a Το κυρίως έργο συνοδεύεται από 2 συνοδευτικά βιβλιαράκια: "Το φεγγαράκι χάθηκε" βασισμένο στο "Follow me, moon" της Marie M. Clay (ISBN 978-960-546-870-5) και το "Μια ηλιόλουστη μέρα" βασισμένο στο "No shoes" της Marie M. Clay (ISBN 978-960-546-869-9) | ||
| 504 | |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφία και ευρετήριο | ||
| 520 | |a Το "Κριτήριο Αξιολόγησης των Γνώσεων για τον Γραπτό Λόγο" είναι ένα εξειδικευµένο εργαλείο το οποίο βοηθά τους/τις εκπαιδευτικούς αλλά και τους γονείς να παρατηρούν και να καταγράφουν µε έγκυρο και αξιόπιστο τρόπο τι γνωρίζουν τα παιδιά ηλικίας 4 έως 7 ετών για τις έννοιες και τους κανόνες που διέπουν τον γραπτό λόγο. Συγκεκριµένα, το Κριτήριο αξιολογεί τον τρόπο µε τον οποίο τα παιδιά χειρίζονται τα βιβλία, την ικανότητά τους να γνωρίζουν τη φορά της ανάγνωσης και να κατανοούν ότι διαβάζεται το κείµενο και όχι η εικόνα, τις γνώσεις τους σχετικά µε την έννοια της λέξης και των γραµµάτων, καθώς και τις γνώσεις τους σχετικά µε τη διάταξη του κειµένου, τη σειρά των λέξεων στο κείµενο, τη διάταξη των γραµµάτων στις λέξεις και τη στίξη. Η αξία του Κριτηρίου αυτού έγκειται στην καινοτοµία της διαδικασίας αξιολόγησης. Καθώς ο ενήλικος διαβάζει στο παιδί µία από τις δύο ιστορίες που έχουν δηµιουργηθεί για τον σκοπό αυτό, παρατηρεί τον τρόπο µε τον οποίο εκείνο παρακολουθεί το κείµενο και του υποβάλλει ερωτήσεις για να διαπιστώσει τις γνώσεις του για τον γραπτό λόγο. Η αξιολόγηση δηλαδή του παιδιού πραγµατοποιείται κατά τη διάρκεια µιας αυθεντικής, αναπτυξιακά κατάλληλης και ευχάριστης διαστρηριότητας της καθηµερινής ζωής των µικρών παιδιών, όπως είναι η ανάγνωση µιας ιστορίας. Η πρωτότυπη µορφή του Κριτηρίου έχει δηµιουργηθεί στη Νέα Ζηλανδία µε σκοπό να αξιολογεί αγγλόφωνα παιδιά και έχει µεταφραστεί σε πολλές άλλες γλώσσες του κόσµου. Η έλλειψη στην Ελλάδα παρόµοιων εργαλείων για την αξιολόγηση ελληνόφωνων παιδιών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας κατέστησε αναγκαία τη στάθµιση αυτού του Κριτηρίου και στη χώρα µας. Στο εγχειρίδιο αυτό παρουσιάζονται η διαδικασία και τα αποτελέσµατα της στάθµισης του Κριτηρίου στον ελληνικό πληθυσµό και παρέχονται οι οδηγίες για τη χορήγησή του στα µικρά παιδιά. Ένα ιδιαίτερα χρήσιµο βοήθηµα για όσες και όσους εκπαιδεύουν παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας και για όλους όσοι ερευνούν θέµατα σχετικά µε την κατάκτηση του γραπτού λόγου από τα µικρά παιδιά. | ||
| 650 | 4 | |a Ανάγνωση (Προσχολική) |9 67780 | |
| 650 | 4 | |a Γραμματισμός |9 62004 | |
| 650 | 4 | |a Εκπαίδευση, Προσχολική |9 66211 | |
| 650 | 4 | |a Εκπαίδευση, Στοιχειώδης |9 66216 | |
| 650 | 4 | |a Ελληνική γλώσσα |x Γραφή |x Σπουδή και διδασκαλία (Προσχολική) |9 62005 | |
| 650 | 7 | |a Γραφή |x Σπουδή και διδασκαλία (Προσχολική) |9 62955 | |
| 700 | 1 | |a Τάφα, Ευφημία |t Κριτήριο αξιολόγησης των γνώσεων για τον γραπτό λόγο : για παιδιά ηλικίας 4 έως 7 ετών |9 133181 | |
| 710 | 2 | |4 pbl |a Πεδίο |9 28433 | |
| 942 | |c BK | ||
| 999 | |c 69005 |d 69005 | ||
| 952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 372_600000000000000_ΤΑΦ |7 0 |9 86425 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2019-02-11 |i 137672017 |o 372.6 ΤΑΦ |p 137672017 |r 2019-04-29 |w 2019-04-29 |y BK |z Συνοδευτικό βιβλιαράκι | ||
| 952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 372_600000000000000_ΤΑΦ |7 0 |9 86426 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2019-02-11 |i 137682017 |o 372.6 ΤΑΦ |p 137682017 |r 2019-04-29 |w 2019-04-29 |y BK |z Συνοδευτικό βιβλιαράκι | ||
| 952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 372_600000000000000_ΤΑΦ |7 0 |9 86427 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2019-02-11 |e Αγορά |i 137692017 |l 1 |o 372.6 ΤΑΦ |p 137692017 |r 2021-03-11 |s 2021-03-02 |w 2019-04-29 |y BK | ||