Ψυχοκινητικά παιχνίδια για κωφά, βαρύκοα παιδιά /
Μόλις κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις 'Ηβη το βιβλίο "Ψυχοκινητικά παιχνίδια για κωφά/ βαρήκοα παιδιά", προϊόν συνεργασίας του ειδικού παιδαγωγού Δημήτρη Αισώπου και της Γιώτας Κούγιαλη. Το βιβλίο έρχεται να καλύψει ένα κενό που υπάρχει στην ελληνική βιβλιογραφία. Η ιδέα της συγγραφής τ...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριοι συγγραφείς: | , |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Βόλος :
Ήβη,
2017
|
Σειρά: | Εκπαίδευση
|
Θέματα: |
LEADER | 03863namaa2200361 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | main_63657 | ||
003 | GR-kkKDBK | ||
005 | 20191001220557.0 | ||
006 | a|||||r||||||||||| | ||
008 | 190104s2017uuuugr# |||erb||| 000|0 gre d | ||
020 | |a 978-618-5275-01-3 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
082 | 0 | |a 371.9 | |
100 | 1 | |4 aut |a Αίσωπος, Δημήτριος |9 25717 | |
245 | 1 | 0 | |a Ψυχοκινητικά παιχνίδια για κωφά, βαρύκοα παιδιά / |c Δημήτρης Αίσωπος, Γιώτα Κούγιαλη |
260 | |a Βόλος : |b Ήβη, |c 2017 | ||
300 | |a 216 σ. : |b εικ. ; |c 21 εκ. | ||
490 | 0 | |a Εκπαίδευση | |
504 | |a Περιέχει βιβλιογραφία | ||
520 | |a Μόλις κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις 'Ηβη το βιβλίο "Ψυχοκινητικά παιχνίδια για κωφά/ βαρήκοα παιδιά", προϊόν συνεργασίας του ειδικού παιδαγωγού Δημήτρη Αισώπου και της Γιώτας Κούγιαλη. Το βιβλίο έρχεται να καλύψει ένα κενό που υπάρχει στην ελληνική βιβλιογραφία. Η ιδέα της συγγραφής του προέκυψε από την καθημερινή ανάγκη, στο σχολείο ή στο σπίτι, να προσφέρονται στα κωφά / βαρήκοα παιδιά στοχευμένα ψυχοκινητικά παιχνίδια, ώστε με ευχάριστο και δημιουργικό τρόπο να κοινωνικοποιηθούν, να επικοινωνήσουν και να συνεργαστούν με τους άλλους, να αποκτήσουν θετική αυτοεικόνα και αυτοεκτίμηση, να καλλιεργήσουν τη δημιουργικότητά τους. Περιέχει ψυχοκινητικές δραστηριότητες και διασκευασμένα λαϊκά παιχνίδια που καλύπτουν όλους τους παραπάνω στόχους, υπηρετώντας παράλληλα και πιο ειδικούς, όπως: τα παιδιά, μέσα από το παιχνίδι, να αντιλαμβάνονται τα ερεθίσματα του περιβάλλοντος (οπτικά, ωστικά, ηχητικά) και να αντιδρούν έγκαιρα σ' αυτά, να συνειδητοποιήσουν την αμφιπλευρικότητά τους, να κατακτήσουν την αδρή και λεπτή κινητικότητά τους, να αντιληφθούν το χώρο και το χρόνο. Απευθύνεται σε γονείς, εκπαιδευτικούς και φοιτητές ειδικής αγωγής. | ||
650 | 4 | |a Εκπαίδευση, Προσχολική |x Προγράμματα δραστηριοτήτων |9 62934 | |
650 | 4 | |a Εκπαίδευση, Στοιχειώδης |x Προγράμματα δραστηριοτήτων |9 63699 | |
650 | 4 | |a Κωφοί |x Εκπαίδευση |9 66322 | |
650 | 4 | |a Παιδιά με ειδικές ανάγκες |x Εκπαίδευση |9 66938 | |
650 | 4 | |a Παιδιά, Κωφά |9 61978 | |
650 | 4 | |a Φυσική αγωγή για παιδιά |9 60981 | |
650 | 4 | |a Ψυχοκινητική μάθηση |9 61977 | |
700 | 1 | |4 aut |a Κούγιαλη, Γιώτα |9 25718 | |
700 | 1 | |a Αίσωπος, Δημήτριος |t Ψυχοκινητικά παιχνίδια για κωφά, βαρύκοα παιδιά |9 133085 | |
710 | 2 | |4 pbl |a Ήβη |9 33782 | |
942 | |c BK | ||
999 | |c 68901 |d 68901 | ||
952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 371_900000000000000_ΑΙΣ |7 0 |9 86312 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2019-01-04 |e Αγορά |i 137612017 |l 1 |o 371.9 ΑΙΣ |p 137612017 |r 2022-03-11 |s 2022-03-03 |w 2019-04-29 |y BK |