Μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτική πράξη : τι και γιατί /

Το βιβλίο "Μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτική πράξη", απόρροια πολλών χρόνων εμπειρίας, ερευνητικής δραστηριότητας, πρακτικών εφαρμογών και πρακτικής εργασίας της συγγραφέως σε ειδικές τάξεις, επικεντρώνεται σε θέματα διδασκαλίας παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες. Παρουσιάζει τη σύγχρονη...

Description complète

Enregistré dans:
Détails bibliographiques
Auteur principal: Παντελιάδου, Σουζάνα (Auteur)
Format: Livre
Langue:Greek
Publié: Αθήνα : Πεδίο, 2011 .
Édition:Νέα διευρυμένη έκδοση
Collection:Εκπαίδευση και αναπηρία
Sujets:
LEADER 04570namaa2200337 4500
001 main_63617
003 GR-kkKDBK
005 20201020115927.0
006 a|||||r|||||||||||
008 181228s2011uuuugr#af||erb||| 000|0 gre d
020 |a 978-960-9552-80-6 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 371.9 
100 1 |4 aut  |a Παντελιάδου, Σουζάνα  |9 37050 
245 1 0 |a Μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτική πράξη :  |b τι και γιατί /  |c Σουζάνα Παντελιάδου 
250 |a Νέα διευρυμένη έκδοση 
260 |a Αθήνα :  |b Πεδίο,  |c 2011 . 
300 |a 518 σ. :  |b εικ. ;  |c 24 εκ. 
490 0 |a Εκπαίδευση και αναπηρία 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία 
520 |a Το βιβλίο "Μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτική πράξη", απόρροια πολλών χρόνων εμπειρίας, ερευνητικής δραστηριότητας, πρακτικών εφαρμογών και πρακτικής εργασίας της συγγραφέως σε ειδικές τάξεις, επικεντρώνεται σε θέματα διδασκαλίας παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες. Παρουσιάζει τη σύγχρονη γνώση γύρω από τη φύση των μαθησιακών δυσκολιών, πραγματεύεται ζητήματα αξιολόγησής τους και περιγράφει με απλό και κατανοητό τρόπο ποικίλες διαστηριότητες εφαρμογής για τη διδασκαλία των παιδιών που αντιμετωπίζουν τέτοιες δυσκολίες. Στόχος του βιβλίου είναι κατ’ αρχάς η στήριξη των εκπαιδευτικών προκειμένου αυτοί αφενός να αντιμετωπίσουν και να επιλύσουν τις δυσκολίες που ανακύπτουν στην καθημερινή διδακτική πράξη και αφετέρου να παράσχουν συστηματική και ουσιαστική εξατομικευμένη διδασκαλία στους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Ένας δεύτερος στόχος του βιβλίου είναι η εξοικείωση των εκπαιδευτικών και του αναγνωστικού κοινού με την τεχνογνωσία της ειδικής αγωγής και με τις σύγχρονες απόψεις για την καλύτερη κατανόηση και την αποτελεσματικότερη διδασκαλία των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες. Η ένδεια της ελληνικής βιβλιογραφίας ως προς τους τρόπους διδασκαλίας και η ανεπάρκεια των καθιερωμένων διδακτικών μοντέλων, τα οποία δεν είναι δυνατόν να εφαρμοστούν με επιτυχία και να καλύψουν τις ιδιαίτερες ανάγκες των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες, καθιστούν το παρόν εγχειρίδιο ένα πολύτιμο βοήθημα, το οποίο αναμφίβολα θα διευκολύνει το έργο όλων εκείνων που ασχολούνται και αγωνιούν για την καθημερινή μάθηση και στήριξη των παιδιών σχολικής ηλικίας. 
650 4 |a Δημιουργικότητα  |9 66259 
650 4 |a Ειδική αγωγή  |9 59580  |2 GR-kkKDBK 
650 4 |a Μάθηση, Δυσκολίες της  |9 67778  |2 GR-kkKDBK 
650 4 |a Παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες  |x Εκπαίδευση  |9 61971  |2 GR-kkKDBK 
700 1 |a Παντελιάδου, Σουζάνα  |t Μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτική πράξη  |9 84264 
710 2 |4 pbl  |a Πεδίο  |9 28433 
942 |c BK 
999 |c 68856  |d 68856 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |7 0  |9 86259  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2018-12-28  |e Αγορά  |i 137632017  |l 9  |m 1  |o 371.9 ΠΑΝ  |p 137632017  |r 2021-07-28  |s 2021-06-24  |w 2019-04-29  |y BK 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |7 0  |9 98344  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2020-10-08  |e Δωρεά  |i 15772020  |l 4  |o 371.9 ΠΑΝ  |p 15772020  |q 2022-05-09  |r 2022-04-08  |s 2022-04-08  |t αντ. 1  |w 2020-10-08  |y BK