Προσωκρατικοί Άπαντα /
Ο Πυθαγόρας θεωρείται από τις σημαντικότερες μορφές της αρχαιότητας, έχοντας μείνει στην ιστορία ως θρησκευτικός αναμορφωτής, θαυματοποιός, μαθηματικός και φιλόσοφος. Γεννήθηκε στη Σάμο γύρω στο 580 π.Χ., επισκέφτηκε πολλά μέρη του αρχαίου κόσμου και γνώρισε τα σπουδαιότερα θρησκευτικά και φιλοσοφικ...
Kaydedildi:
Yazar: | |
---|---|
Materyal Türü: | Kitap |
Dil: | Greek Ancient Greek |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
Αθήνα :
Κάκτος,
1999.
|
Seri Bilgileri: | Αρχαία ελληνική γραμματεία : Οι Έλληνες ;
809 |
Konular: |
LEADER | 03625namaa2200361 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | main_62751 | ||
003 | GR-kkKDBK | ||
005 | 20210314225852.0 | ||
006 | a|||||r||||||||||| | ||
008 | 171108s1999 gr |||g||||| 000|m gre d | ||
020 | |a 960-352-882-X |q τ.4 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
041 | 1 | |a gre |h grc | |
082 | 0 | |a 880 | |
100 | 1 | |4 aut |a Πυθαγόρας, |d π. 580-π. 500 π.Χ. |9 44105 | |
245 | 1 | 0 | |a Προσωκρατικοί Άπαντα / |c εισαγωγή, μετάφραση, σχόλια Φιλολογική Ομάδα Κάκτου. |
246 | 1 | 3 | |a Πυθαγόρας 1, Χρυσά έπη |
260 | |a Αθήνα : |b Κάκτος, |c 1999. | ||
300 | |a 197 σ. ; |c 21 εκ. | ||
490 | 0 | |a Αρχαία ελληνική γραμματεία : Οι Έλληνες ; |v 809 | |
500 | |a Αρχαίο κείμενο και νεοελληνική μετάφραση σε αντικριστές σελίδες | ||
504 | |a Περιέχει βιβλιογραφία | ||
505 | 0 | |a τ.4: Πυθαγόρας 1, Χρυσά έπη | |
520 | |a Ο Πυθαγόρας θεωρείται από τις σημαντικότερες μορφές της αρχαιότητας, έχοντας μείνει στην ιστορία ως θρησκευτικός αναμορφωτής, θαυματοποιός, μαθηματικός και φιλόσοφος. Γεννήθηκε στη Σάμο γύρω στο 580 π.Χ., επισκέφτηκε πολλά μέρη του αρχαίου κόσμου και γνώρισε τα σπουδαιότερα θρησκευτικά και φιλοσοφικά συστήματα της εποχής, για να εγκατασταθεί τελικά στον Κρότωνα της νότιας Ιταλίας, όπου ίδρυσε την περίφημη σχολή του. Η σημασία των αριθμών ως συμβόλων κοσμικών, μεταφυσικών και ηθικολογικών εννοιών, οι μουσικές αναλογίες και η αρμονία, η αθανασία της ψυχής και η μετενσάρκωση, οι αυστηροί κανονισμοί, που αποσκοπούσαν στην τιθάσευση των ανθρώπινων παθών, τον εξαγνισμό και την αρετή, όλα αυτά αποτελούσαν τους κύριους άξονες της πυθαγόρειας διδασκαλίας. Μέσω σπουδαίων ανδρών, όπως ο Φιλόλαος, ο Ίππασος, ο Αρχύτας, η επιστημονική γνώση και το δόγμα του Πυθαγόρα έφτασε μέχρι και τα νεότερα χρόνια, αφήνοντας τα ίχνη του στον Μεσαίωνα, στον Ουμανισμό της Αναγέννησης και στις θεωρίες του Κοπέρνικου και του Λάιμπνιτς. | ||
600 | 1 | 7 | |a Πυθαγόρας, |d π. 580-π. 500 π.Χ. |x Μεταφράσεις στα νέα ελληνικά |9 25397 |
650 | 4 | |a Γραμματεία, Αρχαία ελληνική |9 63749 | |
650 | 4 | |a Προσωκρατικοί |9 65673 | |
650 | 4 | |a Φιλοσοφία, Ελληνική |9 63374 | |
700 | 1 | |a Πυθαγόρας, |d π. 580-π. 500 π.Χ. |t Χρυσά έπη |9 132169 | |
710 | 2 | |4 pbl |a Κάκτος |9 26796 | |
942 | |c BK | ||
999 | |c 67894 |d 67894 | ||
952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 880_000000000000000_ΠΥΘ |7 0 |9 85155 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2017-11-08 |e Εις μνήμη Γ. Καρακάση |h τ.4 |i 123602017 |l 2 |m 1 |o 880 ΠΥΘ |p 123602017 |r 2022-02-11 |s 2022-01-10 |w 2019-04-29 |y BK |