Πρόσθεση όχι αφαίρεση πολλαπλασιασμός όχι διαίρεση : μεταρρυθμιστική παρέμβαση στην εκπαίδευση της μειονότητας της Θράκης

Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει μέρος των περιεχομένων ενός πολύχρονου συλλογικού έργου εκπαιδευτικής παρέμβασης με στόχο τη μεταρρύθμιση της εκπαίδευσης του μαθητικού πληθυσμού της μειονότητας στη Θράκη. Η μεταρρυθμιστική αυτή προσπάθεια περιέχει τη δημιουργία εναλλακτικού εκπαιδευτικού υλικού για το δη...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Μορφή: Βιβλίο
Έκδοση: Αθήνα : Μεταίχμιο, 2007
Θέματα:
LEADER 03662namaa2200253 4500
001 main_61376
003 GR-kkKDBK
005 20191001220346.0
006 a|||||r|||||||||||
008 170922suuuuuuuu###|||||||||| ||||||### d
020 |a 978-960-455-218-4 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 371.829 
130 0 |a Πρόσθεση όχι αφαίρεση πολλαπλασιασμός όχι διαίρεση : μεταρρυθμιστική παρέμβαση στην εκπαίδευση της μειονότητας της Θράκης  |9 130897 
245 1 0 |a Πρόσθεση όχι αφαίρεση πολλαπλασιασμός όχι διαίρεση :  |b μεταρρυθμιστική παρέμβαση στην εκπαίδευση της μειονότητας της Θράκης 
260 |a Αθήνα :  |b Μεταίχμιο,  |c 2007 
520 |a Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει μέρος των περιεχομένων ενός πολύχρονου συλλογικού έργου εκπαιδευτικής παρέμβασης με στόχο τη μεταρρύθμιση της εκπαίδευσης του μαθητικού πληθυσμού της μειονότητας στη Θράκη. Η μεταρρυθμιστική αυτή προσπάθεια περιέχει τη δημιουργία εναλλακτικού εκπαιδευτικού υλικού για το δημοτικό και το γυμνάσιο, που ολοκληρώθηκε έπειτα από δοκιμαστική εφαρμογή και τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών που το εφάρμοζαν, συστηματική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε βάθος χρόνου με εργαστηριακή μορφή, συνοδευόμενη από τακτές επισκέψεις των ομάδων επιμορφωτών στα σχολεία των επιμορφούμενων εκπαιδευτικών, επίσης παρεμβάσεις εκτός σχολείου ενισχυτικές της εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας και της αρμονικής κοινωνικοποίησης, με το άνοιγμα στην τοπική κοινωνία και την εμπλοκή των γονέων των μαθητών. Με βάση αυτά τα περιεχόμενα, βάσιμα μπορεί να υποστηριχτεί ότι η μεταρρυθμιστική προσπάθεια που παρουσιάζει το βιβλίο, μολονότι αφορά μια συγκεκριμένη και ιδιαίτερη ομάδα μαθητών, έχει αξία γενικότερου παραδείγματος παρέμβασης για την άμβλυνση των κοινωνικών αιτίων της σχολικής αποτυχίας και τη μείωση της διαρροής καθώς και για την εκπαίδευση παιδιών με διαφορετική μητρική γλώσσα, θρησκεία και εθνική ταυτότητα.  
650 4 |a Εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις  |z Ελλάδα  |9 54798 
650 4 |a Μειονότητες  |x Εκπαίδευση  |9 62180 
650 4 |a Μουσουλμάνοι  |x Εκπαίδευση  |z Ελλάδα  |z Θράκη  |9 61742 
710 2 |4 pbl  |a Μεταίχμιο  |9 26004 
942 |c BK 
999 |c 66367  |d 66367 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 371_829000000000000_ΠΡΟ  |7 0  |9 83526  |a KDBK  |b KDBK  |d 2017-09-22  |e Δωρεά Στ. Δελιαλή  |i 109212017  |l 0  |o 371.829 ΠΡΟ  |p 109212017  |r 2019-04-29  |w 2019-04-29  |y BK