Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση : για το καθημερινό μάθημα και τα προγράμματα του ολοήμερου σχολείου τα περιβαλλοντικά τα πολιτιστικά και τα ευρωπαϊκής συνεργασίας /

Η ομαδοσυνεργατική διδασκαλία αποτελεί τη διδακτική έκφραση της προβληματικής του σύγχρονου σχολείου, το οποίο επιδιώκει να αναπτύξει τον ολοκληρωμένο και αυτόνομο δημοκρατικό πολίτη, που θα αισθάνεται και θα λειτουργεί ως συνυπάρχων και θα είναι ικανός, μέσα από τη δια βίου εκπαίδευση, όχι μόνο να...

Полное описание

Сохранить в:
Библиографические подробности
Главный автор: Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ., 1946- (Автор)
Формат:
Опубликовано: Αθήνα : Γρηγόρης, 2004
Предметы:
LEADER 04226namaa2200241 4500
001 main_60747
003 GR-kkKDBK
005 20191023112223.0
006 a|||||r|||||||||||
008 170911suuuuuuuu###|||||||||| ||||||### d
020 |a 960-333-089-2 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 371.3 
100 1 |4 aut  |a Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ.,  |d 1946-  |9 2634 
245 1 0 |a Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση :  |b για το καθημερινό μάθημα και τα προγράμματα του ολοήμερου σχολείου τα περιβαλλοντικά τα πολιτιστικά και τα ευρωπαϊκής συνεργασίας /  |c Ηλίας Γ. Ματσαγγούρας 
260 |a Αθήνα :  |b Γρηγόρης,  |c 2004 
520 |a Η ομαδοσυνεργατική διδασκαλία αποτελεί τη διδακτική έκφραση της προβληματικής του σύγχρονου σχολείου, το οποίο επιδιώκει να αναπτύξει τον ολοκληρωμένο και αυτόνομο δημοκρατικό πολίτη, που θα αισθάνεται και θα λειτουργεί ως συνυπάρχων και θα είναι ικανός, μέσα από τη δια βίου εκπαίδευση, όχι μόνο να ανταποκρίνεται δημιουργικά και με αποτελεσματικότητα στις προκλήσεις των ραγδαίων και απρόβλεπτων εξελίξεων της πολυπολιτισμικής κοινωνίας και της παγκοσμιοποιούμενης οικονομίας της εποχής μας, αλλά και να δρα, ατομικά και συλλογικά, στη διαμόρφωση του "κοινωνικού γίγνεσθαι", με κριτήρια τα ατομικά δικαιώματα και την κοινωνική δικαιοσύνη. Θεωρητική στήριξη στην ομαδοσυνεργατική διδασκαλία προσφέρουν τόσο η εποικοδομιστική (νέο-βυγκοτσιανή) θεωρία μάθησης, που τονίζει τις αναπτυξιακές δυνατότητες της συλλογικής δράσης, όσο και η κοινωνιολογία της γνώσης και η μετανεοτερική επιστημολογία που θεωρούν τη γνώση κοινωνική κατασκευή, προσδιοριζόμενη από τις συνθήκες του ιστορικο-πολιτισμικού πλαισίου. Οι παραπάνω λόγοι οδήγησαν στην ανάπτυξη του ομαδοσυνεργατικού κινήματος, που γίνεται ευρύτερα αποδεκτό ως αναγκαίο πλαίσιο για κάθε μορφή εναλλακτικής και καινοτόμου διδασκαλίας. Οι εκπαιδευτικοί ενθαρρύνονται στην υιοθέτηση των αρχών και των πρακτικών του κινήματος, από την ενεργοποίηση και αυθεντικοποίηση της μαθητικής συμμετοχής, που διαπιστώνουν ότι επιφέρει η ομαδοσυνεργατική διδασκαλία. Η οποία με τον τρόπο αυτό οδηγεί άμεσα στη βελτίωση της σχολικής μάθησης και της κοινωνικής συμπεριφοράς. Διαπίστωση που επιβεβαιώνει και η διδακτική έρευνα. 
650 4 |a Διδασκαλία  |x Μεθοδολογία  |9 67070 
700 1 |a Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ.,  |d 1946-  |t Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση   |9 130484 
710 2 |4 pbl  |a Γρηγόρης  |9 29778 
942 |c BK 
999 |c 65668  |d 65668 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 371_300000000000000_ΜΑΤ  |7 0  |9 82763  |a KDBK  |b KDBK  |d 2017-09-11  |e Εις μνήμη Γεωργίου Ι. Δόδουρα  |i 69952017  |l 2  |o 371.3 ΜΑΤ  |p 69952017  |r 2021-05-31  |s 2021-04-12  |w 2019-04-29  |y BK