Η αξιολόγηση της σχολικής επίδοσης : δυνατότητες και όρια /

Η εργασία αυτή αποτελεί συμβολή στη μελέτη της αξιολόγησης της σχολικής επίδοσης, κυρίως σε ό,τι αφορά τις λειτουργίες της στη σχολική τάξη. Βασική της θέση είναι η άποψη ότι μόνο η διαμορφωτική αξιολόγηση, σε συνδυασμό με τη διαφοροποίηση της διδασκαλίας, μπορεί να συντελέσει ουσιαστικά στη βελτίωσ...

詳細記述

保存先:
書誌詳細
第一著者: Παπαναούμ, Ζωή Π. (著者)
フォーマット: 図書
出版事項: Θεσσαλονίκη : Αδελφοί Κυριακίδη, 1985
主題:

類似資料