Η αξιολόγηση της σχολικής επίδοσης : δυνατότητες και όρια /
Η εργασία αυτή αποτελεί συμβολή στη μελέτη της αξιολόγησης της σχολικής επίδοσης, κυρίως σε ό,τι αφορά τις λειτουργίες της στη σχολική τάξη. Βασική της θέση είναι η άποψη ότι μόνο η διαμορφωτική αξιολόγηση, σε συνδυασμό με τη διαφοροποίηση της διδασκαλίας, μπορεί να συντελέσει ουσιαστικά στη βελτίωσ...
Enregistré dans:
Auteur principal: | Παπαναούμ, Ζωή Π. (Auteur) |
---|---|
Format: | Livre |
Publié: |
Θεσσαλονίκη :
Αδελφοί Κυριακίδη,
1985
|
Sujets: |
Documents similaires
-
Η αξιολόγηση της σχολικής επίδοσης του μαθητή : με παραδείγματα από τα βιβλία του δημοτικού σχολείου /
par: Ταρατόρη-Τσαλκατίδου, Ελένη
Publié: (1995) -
Αξιολόγηση /
par: Mialaret, Gaston, 1918-2016, et autres
Publié: (1978) -
Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας : από το έργο του Ιωσήφ Σολομών στις σημερινές προσπάθειες στην Ελλάδα και αλλού /
Publié: (2005) -
Εκπαιδευτική αξιολόγηση /
par: Δημητρόπουλος, Ευστάθιος Γ., 1944-
Publié: (1997) -
Αξιολόγηση της σχολικής μάθησης /
par: Χαρίσης, Αθανάσιος Ε.
Publié: (2006)