Η αξιολόγηση της σχολικής επίδοσης : δυνατότητες και όρια /

Η εργασία αυτή αποτελεί συμβολή στη μελέτη της αξιολόγησης της σχολικής επίδοσης, κυρίως σε ό,τι αφορά τις λειτουργίες της στη σχολική τάξη. Βασική της θέση είναι η άποψη ότι μόνο η διαμορφωτική αξιολόγηση, σε συνδυασμό με τη διαφοροποίηση της διδασκαλίας, μπορεί να συντελέσει ουσιαστικά στη βελτίωσ...

Descripción completa

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Παπαναούμ, Ζωή Π. (Autor)
Formato: Libro
Publicado: Θεσσαλονίκη : Αδελφοί Κυριακίδη, 1985
Materias:

Ejemplares similares