Η αξιολόγηση της σχολικής επίδοσης : δυνατότητες και όρια /
Η εργασία αυτή αποτελεί συμβολή στη μελέτη της αξιολόγησης της σχολικής επίδοσης, κυρίως σε ό,τι αφορά τις λειτουργίες της στη σχολική τάξη. Βασική της θέση είναι η άποψη ότι μόνο η διαμορφωτική αξιολόγηση, σε συνδυασμό με τη διαφοροποίηση της διδασκαλίας, μπορεί να συντελέσει ουσιαστικά στη βελτίωσ...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Médium: | Kniha |
Vydáno: |
Θεσσαλονίκη :
Αδελφοί Κυριακίδη,
1985
|
Témata: |
LEADER | 01765namaa2200241 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | main_59952 | ||
003 | GR-kkKDBK | ||
005 | 20191127131209.0 | ||
006 | a|||||r||||||||||| | ||
008 | 170830suuuuuuuu###|||||||||| ||||||### d | ||
999 | |c 64785 |d 64785 | ||
020 | |a 960-343-043-9 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
082 | 0 | |a 370 | |
100 | 1 | |4 aut |a Παπαναούμ, Ζωή Π. |9 39137 | |
245 | 1 | 2 | |a Η αξιολόγηση της σχολικής επίδοσης : |b δυνατότητες και όρια / |c Ζωής Παπαναούμ-Τζίκα |
260 | |a Θεσσαλονίκη : |b Αδελφοί Κυριακίδη, |c 1985 | ||
520 | |a Η εργασία αυτή αποτελεί συμβολή στη μελέτη της αξιολόγησης της σχολικής επίδοσης, κυρίως σε ό,τι αφορά τις λειτουργίες της στη σχολική τάξη. Βασική της θέση είναι η άποψη ότι μόνο η διαμορφωτική αξιολόγηση, σε συνδυασμό με τη διαφοροποίηση της διδασκαλίας, μπορεί να συντελέσει ουσιαστικά στη βελτίωση της σχολικής διδασκαλίας και μάθησης. | ||
650 | 4 | |a Εκπαίδευση |x Αξιολόγηση |9 63218 | |
700 | 1 | |a Παπαναούμ, Ζωή Π. |t Η αξιολόγηση της σχολικής επίδοσης : δυνατότητες και όρια |9 129696 | |
710 | 2 | |4 pbl |a Κυριακίδη Αφοί |9 27412 | |
942 | |c BK | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 370_000000000000000_ΠΑΠ |7 0 |9 81827 |a KDBK |b KDBK |d 2017-08-30 |e Εις μνήμη Γεωργίου Ι. Δόδουρα |i 96312017 |l 0 |o 370 ΠΑΠ |p 96312017 |r 2019-04-29 |w 2019-04-29 |y BK |