Η αξιολόγηση της σχολικής επίδοσης : δυνατότητες και όρια /

Η εργασία αυτή αποτελεί συμβολή στη μελέτη της αξιολόγησης της σχολικής επίδοσης, κυρίως σε ό,τι αφορά τις λειτουργίες της στη σχολική τάξη. Βασική της θέση είναι η άποψη ότι μόνο η διαμορφωτική αξιολόγηση, σε συνδυασμό με τη διαφοροποίηση της διδασκαλίας, μπορεί να συντελέσει ουσιαστικά στη βελτίωσ...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Παπαναούμ, Ζωή Π. (Autor)
Médium: Kniha
Vydáno: Θεσσαλονίκη : Αδελφοί Κυριακίδη, 1985
Témata:
LEADER 01765namaa2200241 4500
001 main_59952
003 GR-kkKDBK
005 20191127131209.0
006 a|||||r|||||||||||
008 170830suuuuuuuu###|||||||||| ||||||### d
999 |c 64785  |d 64785 
020 |a 960-343-043-9 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 370 
100 1 |4 aut  |a Παπαναούμ, Ζωή Π.  |9 39137 
245 1 2 |a Η αξιολόγηση της σχολικής επίδοσης :  |b δυνατότητες και όρια /  |c Ζωής Παπαναούμ-Τζίκα 
260 |a Θεσσαλονίκη :  |b Αδελφοί Κυριακίδη,  |c 1985 
520 |a Η εργασία αυτή αποτελεί συμβολή στη μελέτη της αξιολόγησης της σχολικής επίδοσης, κυρίως σε ό,τι αφορά τις λειτουργίες της στη σχολική τάξη. Βασική της θέση είναι η άποψη ότι μόνο η διαμορφωτική αξιολόγηση, σε συνδυασμό με τη διαφοροποίηση της διδασκαλίας, μπορεί να συντελέσει ουσιαστικά στη βελτίωση της σχολικής διδασκαλίας και μάθησης. 
650 4 |a Εκπαίδευση  |x Αξιολόγηση  |9 63218 
700 1 |a Παπαναούμ, Ζωή Π.  |t Η αξιολόγηση της σχολικής επίδοσης : δυνατότητες και όρια  |9 129696 
710 2 |4 pbl  |a Κυριακίδη Αφοί  |9 27412 
942 |c BK 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 370_000000000000000_ΠΑΠ  |7 0  |9 81827  |a KDBK  |b KDBK  |d 2017-08-30  |e Εις μνήμη Γεωργίου Ι. Δόδουρα  |i 96312017  |l 0  |o 370 ΠΑΠ  |p 96312017  |r 2019-04-29  |w 2019-04-29  |y BK