Σχεδιασμός και εφαρμογή διαθεματικής διδασκαλίας /

Η διαθεματικότητα στην προσέγγιση της γνώσης δεν αποτελεί αυτοσκοπό ή κανόνα για τη διδακτική. Με στόχο την αυθεντική επικοινωνία του μαθητή με το περιβάλλον, έχει μια δυναμική ευέλικτης προσαρμογής σε ανάγκες τις οποίες προκαλεί η φυσική διαδικασία προσέγγισης της γνώσης, συνδυαζόμενες πάντα με τις...

Descrizione completa

Salvato in:
Dettagli Bibliografici
Autore principale: Κούσουλας, Φώτης (Autore)
Natura: Libro
Pubblicazione: Αθήνα : Ατραπός, 2004
Soggetti:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Dettagli sul posseduto da ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Collocazione: 370 ΚΟΥ
Copia Unknown Disponibile  Richiedi