Σχεδιασμός και εφαρμογή διαθεματικής διδασκαλίας /
Η διαθεματικότητα στην προσέγγιση της γνώσης δεν αποτελεί αυτοσκοπό ή κανόνα για τη διδακτική. Με στόχο την αυθεντική επικοινωνία του μαθητή με το περιβάλλον, έχει μια δυναμική ευέλικτης προσαρμογής σε ανάγκες τις οποίες προκαλεί η φυσική διαδικασία προσέγγισης της γνώσης, συνδυαζόμενες πάντα με τις...
Enregistré dans:
Auteur principal: | |
---|---|
Format: | Livre |
Publié: |
Αθήνα :
Ατραπός,
2004
|
Sujets: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Cote: |
370 ΚΟΥ |
---|---|
Exemplaire Unknown | Disponible Réserver |