Σχεδιασμός και εφαρμογή διαθεματικής διδασκαλίας /
Η διαθεματικότητα στην προσέγγιση της γνώσης δεν αποτελεί αυτοσκοπό ή κανόνα για τη διδακτική. Με στόχο την αυθεντική επικοινωνία του μαθητή με το περιβάλλον, έχει μια δυναμική ευέλικτης προσαρμογής σε ανάγκες τις οποίες προκαλεί η φυσική διαδικασία προσέγγισης της γνώσης, συνδυαζόμενες πάντα με τις...
Guardado en:
Autor principal: | |
---|---|
Formato: | Libro |
Publicado: |
Αθήνα :
Ατραπός,
2004
|
Materias: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Número de Clasificación: |
370 ΚΟΥ |
---|---|
Copia Unknown | Disponible Hacer reserva |