Σχεδιασμός και εφαρμογή διαθεματικής διδασκαλίας /
Η διαθεματικότητα στην προσέγγιση της γνώσης δεν αποτελεί αυτοσκοπό ή κανόνα για τη διδακτική. Με στόχο την αυθεντική επικοινωνία του μαθητή με το περιβάλλον, έχει μια δυναμική ευέλικτης προσαρμογής σε ανάγκες τις οποίες προκαλεί η φυσική διαδικασία προσέγγισης της γνώσης, συνδυαζόμενες πάντα με τις...
সংরক্ষণ করুন:
প্রধান লেখক: | |
---|---|
বিন্যাস: | গ্রন্থ |
প্রকাশিত: |
Αθήνα :
Ατραπός,
2004
|
বিষয়গুলি: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
ডাক সংখ্যা: |
370 ΚΟΥ |
---|---|
প্রতিলিপি Unknown | লভ্য এই স্থানে হোল্ড করুন |