Σχεδιασμός και εφαρμογή διαθεματικής διδασκαλίας /

Η διαθεματικότητα στην προσέγγιση της γνώσης δεν αποτελεί αυτοσκοπό ή κανόνα για τη διδακτική. Με στόχο την αυθεντική επικοινωνία του μαθητή με το περιβάλλον, έχει μια δυναμική ευέλικτης προσαρμογής σε ανάγκες τις οποίες προκαλεί η φυσική διαδικασία προσέγγισης της γνώσης, συνδυαζόμενες πάντα με τις...

Ful tanımlama

Kaydedildi:
Detaylı Bibliyografya
Yazar: Κούσουλας, Φώτης (Yazar)
Materyal Türü: Kitap
Baskı/Yayın Bilgisi: Αθήνα : Ατραπός, 2004
Konular:

Benzer Materyaller