Σχεδιασμός και εφαρμογή διαθεματικής διδασκαλίας /
Η διαθεματικότητα στην προσέγγιση της γνώσης δεν αποτελεί αυτοσκοπό ή κανόνα για τη διδακτική. Με στόχο την αυθεντική επικοινωνία του μαθητή με το περιβάλλον, έχει μια δυναμική ευέλικτης προσαρμογής σε ανάγκες τις οποίες προκαλεί η φυσική διαδικασία προσέγγισης της γνώσης, συνδυαζόμενες πάντα με τις...
Kaydedildi:
Yazar: | Κούσουλας, Φώτης (Yazar) |
---|---|
Materyal Türü: | Kitap |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
Αθήνα :
Ατραπός,
2004
|
Konular: |
Benzer Materyaller
-
Η διαθεματικότητα στη σχολική γνώση : εννοιοκεντρική αναπλαισίωση και σχέδια εργασίας /
Yazar:: Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ., 1946-
Baskı/Yayın Bilgisi: (2002) -
Η διαθεματικότητα στη σχολική γνώση : εννοιοκεντρική αναπλαισίωση και σχέδια εργασίας /
Yazar:: Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ., 1946-
Baskı/Yayın Bilgisi: (2004) -
Το σύστημα του καταμερισμού των μαθητών σε συνεργαζόμενες ομάδες και η εφαρμογή του
Yazar:: Παπανδρέου, Ανδρέας Σπ.
Baskı/Yayın Bilgisi: (1959) -
Προετοιμασία σχεδιασμός και αξιολόγηση της διδασκαλίας : διδακτική μεθοδολογία /
Yazar:: Πηγιάκη, Πόπη
Baskı/Yayın Bilgisi: (2010) -
Ύλη και μεθοδική του παραμυθιού : 100 παιδαγωγικά παραμύθια : δια την πρώτην και δευτέραν τάξιν του δημοτικού σχολείου /
Yazar:: Παπακωνσταντίνου, Χρυσ., ve diğerleri
Baskı/Yayın Bilgisi: (1950)