Σχεδιασμός και εφαρμογή διαθεματικής διδασκαλίας /

Η διαθεματικότητα στην προσέγγιση της γνώσης δεν αποτελεί αυτοσκοπό ή κανόνα για τη διδακτική. Με στόχο την αυθεντική επικοινωνία του μαθητή με το περιβάλλον, έχει μια δυναμική ευέλικτης προσαρμογής σε ανάγκες τις οποίες προκαλεί η φυσική διαδικασία προσέγγισης της γνώσης, συνδυαζόμενες πάντα με τις...

Szczegółowa specyfikacja

Zapisane w:
Opis bibliograficzny
1. autor: Κούσουλας, Φώτης (Autor)
Format: Książka
Wydane: Αθήνα : Ατραπός, 2004
Hasła przedmiotowe:

Podobne zapisy