Σχεδιασμός και εφαρμογή διαθεματικής διδασκαλίας /

Η διαθεματικότητα στην προσέγγιση της γνώσης δεν αποτελεί αυτοσκοπό ή κανόνα για τη διδακτική. Με στόχο την αυθεντική επικοινωνία του μαθητή με το περιβάλλον, έχει μια δυναμική ευέλικτης προσαρμογής σε ανάγκες τις οποίες προκαλεί η φυσική διαδικασία προσέγγισης της γνώσης, συνδυαζόμενες πάντα με τις...

Volledige beschrijving

Bewaard in:
Bibliografische gegevens
Hoofdauteur: Κούσουλας, Φώτης (Auteur)
Formaat: Boek
Gepubliceerd in: Αθήνα : Ατραπός, 2004
Onderwerpen:

Gelijkaardige items