Σχεδιασμός και εφαρμογή διαθεματικής διδασκαλίας /
Η διαθεματικότητα στην προσέγγιση της γνώσης δεν αποτελεί αυτοσκοπό ή κανόνα για τη διδακτική. Με στόχο την αυθεντική επικοινωνία του μαθητή με το περιβάλλον, έχει μια δυναμική ευέλικτης προσαρμογής σε ανάγκες τις οποίες προκαλεί η φυσική διαδικασία προσέγγισης της γνώσης, συνδυαζόμενες πάντα με τις...
保存先:
第一著者: | Κούσουλας, Φώτης (著者) |
---|---|
フォーマット: | 図書 |
出版事項: |
Αθήνα :
Ατραπός,
2004
|
主題: |
類似資料
-
Η διαθεματικότητα στη σχολική γνώση : εννοιοκεντρική αναπλαισίωση και σχέδια εργασίας /
著者:: Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ., 1946-
出版事項: (2002) -
Η διαθεματικότητα στη σχολική γνώση : εννοιοκεντρική αναπλαισίωση και σχέδια εργασίας /
著者:: Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ., 1946-
出版事項: (2004) -
Το σύστημα του καταμερισμού των μαθητών σε συνεργαζόμενες ομάδες και η εφαρμογή του
著者:: Παπανδρέου, Ανδρέας Σπ.
出版事項: (1959) -
Προετοιμασία σχεδιασμός και αξιολόγηση της διδασκαλίας : διδακτική μεθοδολογία /
著者:: Πηγιάκη, Πόπη
出版事項: (2010) -
Ύλη και μεθοδική του παραμυθιού : 100 παιδαγωγικά παραμύθια : δια την πρώτην και δευτέραν τάξιν του δημοτικού σχολείου /
著者:: Παπακωνσταντίνου, Χρυσ., 等
出版事項: (1950)