Σχεδιασμός και εφαρμογή διαθεματικής διδασκαλίας /
Η διαθεματικότητα στην προσέγγιση της γνώσης δεν αποτελεί αυτοσκοπό ή κανόνα για τη διδακτική. Με στόχο την αυθεντική επικοινωνία του μαθητή με το περιβάλλον, έχει μια δυναμική ευέλικτης προσαρμογής σε ανάγκες τις οποίες προκαλεί η φυσική διαδικασία προσέγγισης της γνώσης, συνδυαζόμενες πάντα με τις...
में बचाया:
मुख्य लेखक: | Κούσουλας, Φώτης (लेखक) |
---|---|
स्वरूप: | पुस्तक |
प्रकाशित: |
Αθήνα :
Ατραπός,
2004
|
विषय: |
समान संसाधन
-
Η διαθεματικότητα στη σχολική γνώση : εννοιοκεντρική αναπλαισίωση και σχέδια εργασίας /
द्वारा: Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ., 1946-
प्रकाशित: (2002) -
Η διαθεματικότητα στη σχολική γνώση : εννοιοκεντρική αναπλαισίωση και σχέδια εργασίας /
द्वारा: Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ., 1946-
प्रकाशित: (2004) -
Το σύστημα του καταμερισμού των μαθητών σε συνεργαζόμενες ομάδες και η εφαρμογή του
द्वारा: Παπανδρέου, Ανδρέας Σπ.
प्रकाशित: (1959) -
Προετοιμασία σχεδιασμός και αξιολόγηση της διδασκαλίας : διδακτική μεθοδολογία /
द्वारा: Πηγιάκη, Πόπη
प्रकाशित: (2010) -
Ύλη και μεθοδική του παραμυθιού : 100 παιδαγωγικά παραμύθια : δια την πρώτην και δευτέραν τάξιν του δημοτικού σχολείου /
द्वारा: Παπακωνσταντίνου, Χρυσ., और अन्य
प्रकाशित: (1950)