Σχεδιασμός και εφαρμογή διαθεματικής διδασκαλίας /
Η διαθεματικότητα στην προσέγγιση της γνώσης δεν αποτελεί αυτοσκοπό ή κανόνα για τη διδακτική. Με στόχο την αυθεντική επικοινωνία του μαθητή με το περιβάλλον, έχει μια δυναμική ευέλικτης προσαρμογής σε ανάγκες τις οποίες προκαλεί η φυσική διαδικασία προσέγγισης της γνώσης, συνδυαζόμενες πάντα με τις...
Enregistré dans:
Auteur principal: | Κούσουλας, Φώτης (Auteur) |
---|---|
Format: | Livre |
Publié: |
Αθήνα :
Ατραπός,
2004
|
Sujets: |
Documents similaires
-
Η διαθεματικότητα στη σχολική γνώση : εννοιοκεντρική αναπλαισίωση και σχέδια εργασίας /
par: Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ., 1946-
Publié: (2002) -
Η διαθεματικότητα στη σχολική γνώση : εννοιοκεντρική αναπλαισίωση και σχέδια εργασίας /
par: Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ., 1946-
Publié: (2004) -
Το σύστημα του καταμερισμού των μαθητών σε συνεργαζόμενες ομάδες και η εφαρμογή του
par: Παπανδρέου, Ανδρέας Σπ.
Publié: (1959) -
Προετοιμασία σχεδιασμός και αξιολόγηση της διδασκαλίας : διδακτική μεθοδολογία /
par: Πηγιάκη, Πόπη
Publié: (2010) -
Ύλη και μεθοδική του παραμυθιού : 100 παιδαγωγικά παραμύθια : δια την πρώτην και δευτέραν τάξιν του δημοτικού σχολείου /
par: Παπακωνσταντίνου, Χρυσ., et autres
Publié: (1950)