Σχεδιασμός και εφαρμογή διαθεματικής διδασκαλίας /

Η διαθεματικότητα στην προσέγγιση της γνώσης δεν αποτελεί αυτοσκοπό ή κανόνα για τη διδακτική. Με στόχο την αυθεντική επικοινωνία του μαθητή με το περιβάλλον, έχει μια δυναμική ευέλικτης προσαρμογής σε ανάγκες τις οποίες προκαλεί η φυσική διαδικασία προσέγγισης της γνώσης, συνδυαζόμενες πάντα με τις...

Täydet tiedot

Tallennettuna:
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Κούσουλας, Φώτης (Tekijä)
Aineistotyyppi: Kirja
Julkaistu: Αθήνα : Ατραπός, 2004
Aiheet:

Samankaltaisia teoksia