Σχεδιασμός και εφαρμογή διαθεματικής διδασκαλίας /
Η διαθεματικότητα στην προσέγγιση της γνώσης δεν αποτελεί αυτοσκοπό ή κανόνα για τη διδακτική. Με στόχο την αυθεντική επικοινωνία του μαθητή με το περιβάλλον, έχει μια δυναμική ευέλικτης προσαρμογής σε ανάγκες τις οποίες προκαλεί η φυσική διαδικασία προσέγγισης της γνώσης, συνδυαζόμενες πάντα με τις...
Gespeichert in:
1. Verfasser: | Κούσουλας, Φώτης (VerfasserIn) |
---|---|
Format: | Buch |
Veröffentlicht: |
Αθήνα :
Ατραπός,
2004
|
Schlagworte: |
Ähnliche Einträge
-
Η διαθεματικότητα στη σχολική γνώση : εννοιοκεντρική αναπλαισίωση και σχέδια εργασίας /
von: Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ., 1946-
Veröffentlicht: (2002) -
Η διαθεματικότητα στη σχολική γνώση : εννοιοκεντρική αναπλαισίωση και σχέδια εργασίας /
von: Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ., 1946-
Veröffentlicht: (2004) -
Το σύστημα του καταμερισμού των μαθητών σε συνεργαζόμενες ομάδες και η εφαρμογή του
von: Παπανδρέου, Ανδρέας Σπ.
Veröffentlicht: (1959) -
Προετοιμασία σχεδιασμός και αξιολόγηση της διδασκαλίας : διδακτική μεθοδολογία /
von: Πηγιάκη, Πόπη
Veröffentlicht: (2010) -
Ύλη και μεθοδική του παραμυθιού : 100 παιδαγωγικά παραμύθια : δια την πρώτην και δευτέραν τάξιν του δημοτικού σχολείου /
von: Παπακωνσταντίνου, Χρυσ., et al.
Veröffentlicht: (1950)