Σχεδιασμός και εφαρμογή διαθεματικής διδασκαλίας /
Η διαθεματικότητα στην προσέγγιση της γνώσης δεν αποτελεί αυτοσκοπό ή κανόνα για τη διδακτική. Με στόχο την αυθεντική επικοινωνία του μαθητή με το περιβάλλον, έχει μια δυναμική ευέλικτης προσαρμογής σε ανάγκες τις οποίες προκαλεί η φυσική διαδικασία προσέγγισης της γνώσης, συνδυαζόμενες πάντα με τις...
Guardat en:
Autor principal: | Κούσουλας, Φώτης (Autor) |
---|---|
Format: | Llibre |
Publicat: |
Αθήνα :
Ατραπός,
2004
|
Matèries: |
Ítems similars
-
Η διαθεματικότητα στη σχολική γνώση : εννοιοκεντρική αναπλαισίωση και σχέδια εργασίας /
per: Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ., 1946-
Publicat: (2002) -
Η διαθεματικότητα στη σχολική γνώση : εννοιοκεντρική αναπλαισίωση και σχέδια εργασίας /
per: Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ., 1946-
Publicat: (2004) -
Το σύστημα του καταμερισμού των μαθητών σε συνεργαζόμενες ομάδες και η εφαρμογή του
per: Παπανδρέου, Ανδρέας Σπ.
Publicat: (1959) -
Προετοιμασία σχεδιασμός και αξιολόγηση της διδασκαλίας : διδακτική μεθοδολογία /
per: Πηγιάκη, Πόπη
Publicat: (2010) -
Ύλη και μεθοδική του παραμυθιού : 100 παιδαγωγικά παραμύθια : δια την πρώτην και δευτέραν τάξιν του δημοτικού σχολείου /
per: Παπακωνσταντίνου, Χρυσ., et al.
Publicat: (1950)