Σχεδιασμός και εφαρμογή διαθεματικής διδασκαλίας /

Η διαθεματικότητα στην προσέγγιση της γνώσης δεν αποτελεί αυτοσκοπό ή κανόνα για τη διδακτική. Με στόχο την αυθεντική επικοινωνία του μαθητή με το περιβάλλον, έχει μια δυναμική ευέλικτης προσαρμογής σε ανάγκες τις οποίες προκαλεί η φυσική διαδικασία προσέγγισης της γνώσης, συνδυαζόμενες πάντα με τις...

সম্পূর্ণ বিবরণ

সংরক্ষণ করুন:
গ্রন্থ-পঞ্জীর বিবরন
প্রধান লেখক: Κούσουλας, Φώτης (Author)
বিন্যাস: গ্রন্থ
প্রকাশিত: Αθήνα : Ατραπός, 2004
বিষয়গুলি:

অনুরূপ উপাদানগুলি