Σχεδιασμός και εφαρμογή διαθεματικής διδασκαλίας /
Η διαθεματικότητα στην προσέγγιση της γνώσης δεν αποτελεί αυτοσκοπό ή κανόνα για τη διδακτική. Με στόχο την αυθεντική επικοινωνία του μαθητή με το περιβάλλον, έχει μια δυναμική ευέλικτης προσαρμογής σε ανάγκες τις οποίες προκαλεί η φυσική διαδικασία προσέγγισης της γνώσης, συνδυαζόμενες πάντα με τις...
সংরক্ষণ করুন:
প্রধান লেখক: | Κούσουλας, Φώτης (Author) |
---|---|
বিন্যাস: | গ্রন্থ |
প্রকাশিত: |
Αθήνα :
Ατραπός,
2004
|
বিষয়গুলি: |
অনুরূপ উপাদানগুলি
-
Η διαθεματικότητα στη σχολική γνώση : εννοιοκεντρική αναπλαισίωση και σχέδια εργασίας /
অনুযায়ী: Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ., 1946-
প্রকাশিত: (2002) -
Η διαθεματικότητα στη σχολική γνώση : εννοιοκεντρική αναπλαισίωση και σχέδια εργασίας /
অনুযায়ী: Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ., 1946-
প্রকাশিত: (2004) -
Το σύστημα του καταμερισμού των μαθητών σε συνεργαζόμενες ομάδες και η εφαρμογή του
অনুযায়ী: Παπανδρέου, Ανδρέας Σπ.
প্রকাশিত: (1959) -
Προετοιμασία σχεδιασμός και αξιολόγηση της διδασκαλίας : διδακτική μεθοδολογία /
অনুযায়ী: Πηγιάκη, Πόπη
প্রকাশিত: (2010) -
Ύλη και μεθοδική του παραμυθιού : 100 παιδαγωγικά παραμύθια : δια την πρώτην και δευτέραν τάξιν του δημοτικού σχολείου /
অনুযায়ী: Παπακωνσταντίνου, Χρυσ., অন্যান্য
প্রকাশিত: (1950)