Σχεδιασμός και εφαρμογή διαθεματικής διδασκαλίας /
Η διαθεματικότητα στην προσέγγιση της γνώσης δεν αποτελεί αυτοσκοπό ή κανόνα για τη διδακτική. Με στόχο την αυθεντική επικοινωνία του μαθητή με το περιβάλλον, έχει μια δυναμική ευέλικτης προσαρμογής σε ανάγκες τις οποίες προκαλεί η φυσική διαδικασία προσέγγισης της γνώσης, συνδυαζόμενες πάντα με τις...
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | Κούσουλας, Φώτης (مؤلف) |
---|---|
التنسيق: | كتاب |
منشور في: |
Αθήνα :
Ατραπός,
2004
|
الموضوعات: |
مواد مشابهة
-
Η διαθεματικότητα στη σχολική γνώση : εννοιοκεντρική αναπλαισίωση και σχέδια εργασίας /
بواسطة: Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ., 1946-
منشور في: (2002) -
Η διαθεματικότητα στη σχολική γνώση : εννοιοκεντρική αναπλαισίωση και σχέδια εργασίας /
بواسطة: Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ., 1946-
منشور في: (2004) -
Το σύστημα του καταμερισμού των μαθητών σε συνεργαζόμενες ομάδες και η εφαρμογή του
بواسطة: Παπανδρέου, Ανδρέας Σπ.
منشور في: (1959) -
Προετοιμασία σχεδιασμός και αξιολόγηση της διδασκαλίας : διδακτική μεθοδολογία /
بواسطة: Πηγιάκη, Πόπη
منشور في: (2010) -
Ύλη και μεθοδική του παραμυθιού : 100 παιδαγωγικά παραμύθια : δια την πρώτην και δευτέραν τάξιν του δημοτικού σχολείου /
بواسطة: Παπακωνσταντίνου, Χρυσ., وآخرون
منشور في: (1950)