Σχεδιασμός και εφαρμογή διαθεματικής διδασκαλίας /
Η διαθεματικότητα στην προσέγγιση της γνώσης δεν αποτελεί αυτοσκοπό ή κανόνα για τη διδακτική. Με στόχο την αυθεντική επικοινωνία του μαθητή με το περιβάλλον, έχει μια δυναμική ευέλικτης προσαρμογής σε ανάγκες τις οποίες προκαλεί η φυσική διαδικασία προσέγγισης της γνώσης, συνδυαζόμενες πάντα με τις...
Sparad:
Huvudupphovsman: | |
---|---|
Materialtyp: | Bok |
Publicerad: |
Αθήνα :
Ατραπός,
2004
|
Ämnen: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signum: |
370 ΚΟΥ |
---|---|
Exemplar Unknown | Tillgänglig Reservera |