Σχεδιασμός και εφαρμογή διαθεματικής διδασκαλίας /
Η διαθεματικότητα στην προσέγγιση της γνώσης δεν αποτελεί αυτοσκοπό ή κανόνα για τη διδακτική. Με στόχο την αυθεντική επικοινωνία του μαθητή με το περιβάλλον, έχει μια δυναμική ευέλικτης προσαρμογής σε ανάγκες τις οποίες προκαλεί η φυσική διαδικασία προσέγγισης της γνώσης, συνδυαζόμενες πάντα με τις...
Saved in:
| Main Author: | |
|---|---|
| Format: | Book |
| Published: |
Αθήνα :
Ατραπός,
2004
|
| Subjects: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
| Call Number: |
370 ΚΟΥ |
|---|---|
| Copy Unknown | Available Place a Hold |