Σχεδιασμός και εφαρμογή διαθεματικής διδασκαλίας /

Η διαθεματικότητα στην προσέγγιση της γνώσης δεν αποτελεί αυτοσκοπό ή κανόνα για τη διδακτική. Με στόχο την αυθεντική επικοινωνία του μαθητή με το περιβάλλον, έχει μια δυναμική ευέλικτης προσαρμογής σε ανάγκες τις οποίες προκαλεί η φυσική διαδικασία προσέγγισης της γνώσης, συνδυαζόμενες πάντα με τις...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Κούσουλας, Φώτης (VerfasserIn)
Format: Buch
Veröffentlicht: Αθήνα : Ατραπός, 2004
Schlagworte:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Bestandesangaben von ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatur: 370 ΚΟΥ
Exemplar Unknown Verfügbar  Bestellen