Σχεδιασμός και εφαρμογή διαθεματικής διδασκαλίας /

Η διαθεματικότητα στην προσέγγιση της γνώσης δεν αποτελεί αυτοσκοπό ή κανόνα για τη διδακτική. Με στόχο την αυθεντική επικοινωνία του μαθητή με το περιβάλλον, έχει μια δυναμική ευέλικτης προσαρμογής σε ανάγκες τις οποίες προκαλεί η φυσική διαδικασία προσέγγισης της γνώσης, συνδυαζόμενες πάντα με τις...

Descripció completa

Guardat en:
Dades bibliogràfiques
Autor principal: Κούσουλας, Φώτης (Autor)
Format: Llibre
Publicat: Αθήνα : Ατραπός, 2004
Matèries:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detall dels fons de ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatura: 370 ΚΟΥ
Còpia Unknown Disponible  Fer una reserva