Σχεδιασμός και εφαρμογή διαθεματικής διδασκαλίας /

Η διαθεματικότητα στην προσέγγιση της γνώσης δεν αποτελεί αυτοσκοπό ή κανόνα για τη διδακτική. Με στόχο την αυθεντική επικοινωνία του μαθητή με το περιβάλλον, έχει μια δυναμική ευέλικτης προσαρμογής σε ανάγκες τις οποίες προκαλεί η φυσική διαδικασία προσέγγισης της γνώσης, συνδυαζόμενες πάντα με τις...

Cijeli opis

Spremljeno u:
Bibliografski detalji
Glavni autor: Κούσουλας, Φώτης (Autor)
Format: Knjiga
Izdano: Αθήνα : Ατραπός, 2004
Teme:
Opis
Sažetak:Η διαθεματικότητα στην προσέγγιση της γνώσης δεν αποτελεί αυτοσκοπό ή κανόνα για τη διδακτική. Με στόχο την αυθεντική επικοινωνία του μαθητή με το περιβάλλον, έχει μια δυναμική ευέλικτης προσαρμογής σε ανάγκες τις οποίες προκαλεί η φυσική διαδικασία προσέγγισης της γνώσης, συνδυαζόμενες πάντα με τις ιδιαίτερες ανάγκες και δυνατότητες των μαθητών. [...] Γι' αυτό θεωρούμε ότι η διαθεματική διδασκαλία δεν ακολουθεί καλούπια και «συνταγές» σχεδιασμού και εφαρμογής. Τα βήματα του σχεδιασμού και οι εφαρμογές που περιγράφονται στο βιβλίο αποτελούν, έτσι, απλές προτάσεις και ιδέες, η επιλογή των οποίων οφείλει να εντάσσεται κάθε φορά στις μαθησιακές αναγκαιότητες, όπως αυτές υπαγορεύονται από το πλαίσιο περιγραφής της αυθεντικής φυσικής μαθησιακής διαδικασίας.
ISBN:960-8325-89-7