Εκπαιδευτική αξιολόγηση /

Η αξιολόγηση είναι το πιο παλιό, αλλά και το πιο νέο αντικείμενο ενδιαφέροντος στην Ελληνική Εκπαίδευση. Τώρα διαπιστώνεται η ανάγκη για μια νέα θεώρηση των αντιλήψεων περί αξιολόγησης, όχι μόνο μέσα στα στενά πλαίσια της εξέτασης και της επιθεώρησης, αλλά σε ευρύτερα, και προπάντων ορθότερα και περ...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Δημητρόπουλος, Ευστάθιος Γ., 1944- (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : Γρηγόρης, 19972003.
Θέματα:
Περιγραφή
Περίληψη:Η αξιολόγηση είναι το πιο παλιό, αλλά και το πιο νέο αντικείμενο ενδιαφέροντος στην Ελληνική Εκπαίδευση. Τώρα διαπιστώνεται η ανάγκη για μια νέα θεώρηση των αντιλήψεων περί αξιολόγησης, όχι μόνο μέσα στα στενά πλαίσια της εξέτασης και της επιθεώρησης, αλλά σε ευρύτερα, και προπάντων ορθότερα και περισσότερο επιστημονικά πλαίσια. Διαπιστώνεται επί πλέον η ανάγκη για ουσιαστικότερη και επωφελέστερη χρήση τόσο της διδασκαλίας όσο και των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης.
Φυσική περιγραφή:2 τ. ; 25 εκ.
ISBN:960-222-148-8
960-333-170-8