Η φιλοσοφία της παιδείας : γνωσιολογικά και ηθικά ζητήματα /

Το βιβλίο αυτό αποτελεί συμβολή στη διερεύνηση των φιλοσοφικών προβλημάτων της παιδείας. Η έρευνα επικεντρώνεται, σχεδόν αποκλειστικά, στον έλεγχο των γνωσιολογικών και ηθικών ζητημάτων που υπεισέρχονται στο ευρύτερο περιεχόμενο της φιλοσοφίας της παιδείας. Η εξέταση γίνεται μέσα από τη συνδρομή των...

ver descrição completa

Na minha lista:
Detalhes bibliográficos
Autor principal: Καραφύλλης, Γρηγόρης, 1950- (Συγγραφέας)
Formato: Livro
Idioma:Greek
Publicado em: Θεσσαλονίκη : Βάνιας, 2007.
Edição:4η έκδ.
Assuntos:
LEADER 03210namaa2200289 4500
001 main_58141
003 GR-kkKDBK
005 20210221092442.0
006 a|||||r|||||||||||
008 170717s2007 gr |||grb||| ||1|0 gre d
020 |a 960-288-058-9 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 370.1 
100 1 |4 aut  |a Καραφύλλης, Γρηγόρης,  |d 1950-  |9 47459 
245 1 2 |a Η φιλοσοφία της παιδείας :  |b γνωσιολογικά και ηθικά ζητήματα /  |c Γρηγόρης Καραφύλλης. 
250 |a 4η έκδ. 
260 |a Θεσσαλονίκη :  |b Βάνιας,  |c 2007. 
300 |a 221, [3] σ. ;  |c 21 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο. 
520 3 |a Το βιβλίο αυτό αποτελεί συμβολή στη διερεύνηση των φιλοσοφικών προβλημάτων της παιδείας. Η έρευνα επικεντρώνεται, σχεδόν αποκλειστικά, στον έλεγχο των γνωσιολογικών και ηθικών ζητημάτων που υπεισέρχονται στο ευρύτερο περιεχόμενο της φιλοσοφίας της παιδείας. Η εξέταση γίνεται μέσα από τη συνδρομή των πλέον έγκυρων αντιλήψεων για την ανθρώπινη φύση και την ανθρώπινη γνώση και μέσα από ένα ηθικό πλαίσιο που δεν είναι κανονιστικό και a priori, αλλά που προβάλλει τις αξίες και την ανάπτυξη μιας ηθικής στάσης ως θεμελιώδους συμπεριφοράς του ατόμου. Είναι επόμενο ότι από μία τέτοια οπτική αποκλείονται οι δογματικές αντιλήψεις για την παιδεία και αποκαθαιρείται η γνώση και η ηθική από τα δόγματα που μολύνουν το περιεχόμενο της φιλοσοφίας της παιδείας. Η κατάκτηση της γνώσης και η ηθική διαμόρφωση των νέων αποτελούν στόχους που προσεγγίζονται καλύτερα όταν είναι γνωστές οι αρχές και οι αξίες που συνδιαμορφώνουν την παιδεία ως γενική μόρφωση και τη διακρίνουν από συναφείς όρους. 
650 7 |a Εκπαίδευση  |x Φιλοσοφία  |9 64864  |2 GR-kkKDBK 
700 1 |a Καραφύλλης, Γρηγόρης,  |d 1950-  |t Η φιλοσοφία της παιδείας   |9 128105 
710 2 |4 pbl  |a Βάνιας  |9 26782 
942 |c BK 
999 |c 62772  |d 62772 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 370_100000000000000_ΚΑΡ  |7 0  |9 79650  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2017-07-17  |i 74612017  |o 370.1 ΚΑΡ  |p 74612017  |r 2019-04-29  |w 2019-04-29  |y BK 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 370_100000000000000_ΚΑΡ  |7 0  |9 99703  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2020-11-18  |e Δωρεά Βάσω Γαύρου  |i 26042020  |l 0  |o 370.1 ΚΑΡ  |p 26042020  |r 2020-11-18  |t αντ.1  |w 2020-11-18  |y BK