|
|
|
|
LEADER |
01028namaa2200205 4500 |
001 |
main_55602 |
003 |
GR-kkKDBK |
005 |
20191001215858.0 |
008 |
170609suuuuuuuu###|||||||||| ||||||### d |
040 |
|
|
|a GR-kkKDBK
|b gre
|d GR-kkKDBK
|e AACR2
|
082 |
0 |
|
|a 370
|
100 |
1 |
|
|4 aut
|a Ingenkamp, Karlheinz
|9 23594
|
245 |
1 |
0 |
|a Παιδαγωγική διαγνωστική :
|b μέτρηση και αξιολόγηση της σχολικής επίδοσης των μαθητών /
|c Karlheinz Ingenkamp
|
260 |
|
|
|a Θεσσαλονίκη :
|b Εγνατία,
|c 1975
|
650 |
|
4 |
|a Παιδαγωγική ψυχολογία
|9 63538
|
700 |
1 |
|
|a Ingenkamp, Karlheinz
|t Παιδαγωγική διαγνωστική : μέτρηση και αξιολόγηση της σχολικής επίδοσης των μαθητών
|9 125736
|
710 |
2 |
|
|4 pbl
|a Εγνατία
|9 28320
|
942 |
|
|
|c BK
|
999 |
|
|
|c 59952
|d 59952
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 370_000000000000000_ING
|7 0
|9 76523
|a KDBK
|b KDBK
|d 2017-06-09
|i 49802017
|l 0
|o 370 ING
|p 49802017
|r 2019-04-29
|w 2019-04-29
|y BK
|