Η τριλογία της Νέας Υόρκης : Γυάλινη πόλη, Φαντάσματα, Το κλειδωμένο δωμάτιο /

Ένας μυθιστοριογράφος που γράφει αστυνομικές ιστορίες με ψευδώνυμο αποφασίζει να παραστήσει τον -άγνωστό του- ντετέκτιβ Paul Auster. Κατά τη διάρκεια της έρευνάς του, παρακολουθεί έναν ηλικιωμένο κύριο -χωρίς να είναι βέβαιος ότι πράγματι πρόκειται γι' αυτόν που θα έπρεπε να παρακολουθεί- στις...

पूर्ण विवरण

में बचाया:
ग्रंथसूची विवरण
मुख्य लेखक: Auster, Paul, 1947- (लेखक)
अन्य लेखक: Αργυροπούλου, Σταυρούλα (अनुवादक)
स्वरूप: पुस्तक
भाषा:Greek
English
प्रकाशित: Αθήνα : Μεταίχμιο, 2014.
श्रृंखला:Λογοτεχνία / Μεταίχμιο
विषय:
LEADER 04921namaa2200313 4500
001 main_52538
003 GR-kkKDBK
005 20200319063058.0
006 a|||||r|||||||||||
008 170330s2014uuuugr# |||gr|||| 000|1 gre d
020 |a 978-960-566-386-5 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
041 1 |a gre  |h eng 
084 |a ΞΜ 
100 1 |4 aut  |a Auster, Paul,  |d 1947-  |9 39480 
245 1 2 |a Η τριλογία της Νέας Υόρκης :  |b Γυάλινη πόλη, Φαντάσματα, Το κλειδωμένο δωμάτιο /  |c Paul Auster ; μετάφραση Σταυρούλα Αργυροπούλου 
260 |a Αθήνα :  |b Μεταίχμιο,  |c 2014. 
300 |a 427 σ. ;  |c 21 εκ. 
490 0 |a Λογοτεχνία / Μεταίχμιο 
500 |a Τίτλος πρωτοτύπου: The New York trilogy: City of Glass, Ghosts, The locked room 
520 |a Ένας μυθιστοριογράφος που γράφει αστυνομικές ιστορίες με ψευδώνυμο αποφασίζει να παραστήσει τον -άγνωστό του- ντετέκτιβ Paul Auster. Κατά τη διάρκεια της έρευνάς του, παρακολουθεί έναν ηλικιωμένο κύριο -χωρίς να είναι βέβαιος ότι πράγματι πρόκειται γι' αυτόν που θα έπρεπε να παρακολουθεί- στις βόλτες του στη Νέα Υόρκη, και σημειώνει με προσοχή τις διαδρομές του για να διαβάσει το μήνυμα που γράφουν τα βήματα του παρακολουθούμενου. Υπάρχει, όμως, πράγματι κάποιο μήνυμα σε αυτές τις διαδρομές ή μήπως ο ντετέκτιβ-που-δεν-είναι-ντετέκτιβ διαβάζει όπως θέλει τυχαίες γραμμές και σχήματα; Εκτός κι αν αρκεί αυτή του η ανάγνωση για να πάψουν οι γραμμές να είναι τυχαίες. Στην πιο συμβατική της εκδοχή, η νουάρ ιστορία έχει καθαρά διατυπωμένα ερωτήματα -κρυμμένα στην κάπνα, έστω- που εντέλει βρίσκουν απάντηση· και οι ήρωες μπορεί να είναι λιγότερο ή περισσότερο πολύπλοκοι, σάρκινοι ή χάρτινοι, πάντως η ταυτότητά τους -παρά τις εκάστοτε μεταμφιέσεις, αποσιωπήσεις, υπεκφυγές, παρά τα όποια τεχνάσματα του συγγραφέα- είναι καθαρή ή ξεκαθαρίζει όταν πια φτάνουμε στο τέλος: στη θέση του αγνώστου Χ μπαίνει ένα πρόσωπο. Στην οστερική εκδοχή του νουάρ, οι συνηθισμένες ερωτήσεις δεν παίρνουν απάντηση - δεν είναι καν οι κατάλληλες ερωτήσεις, αυτές που ενδιαφέρουν τον συγγραφέα· το «ποιος το έκανε;» μπορεί να είναι «τι σημαίνει ποιος;»· κι ίσως κι αυτός που ρωτάει να είναι ο ίδιος ένα ερωτηματικό. Με άλλα λόγια, εδώ το μυστήριο είναι η ίδια η καρδιά της ύπαρξης - και ως εκ τούτου, η αναζήτηση της λύσης συνεχίζεται πολύ μετά την τελευταία σελίδα. Έτσι, ακόμα και η Νέα Υόρκη, σχεδόν μόνιμο φόντο στο έργο του Auster, είναι ταυτόχρονα μια απεικόνιση της πραγματικής πόλης, ένα σκηνικό, και ένα blue screen: μια ρευστή πόλη για ρευστούς ανθρώπους που κλειδώνονται σε κάποιο από τα αναρίθμητα δωμάτιά της ή που παρακολουθούν ο ένας τον άλλον κορνιζωμένοι σε αντικριστά παράθυρα, χωρίς τελικά να ξέρουν ποιος παρακολουθεί ποιον(...) 
650 4 |a Πόλη και αστική ζωή  |z Νέα Υόρκη  |x Μυθιστόρημα  |9 61147 
650 7 |a Αμερικανική λογοτεχνία  |9 67235 
700 1 |4 trl  |a Αργυροπούλου, Σταυρούλα  |9 37446 
700 1 |a Auster, Paul,  |d 1947-  |t The New York trilogy  |9 122699 
710 2 |4 pbl  |a Μεταίχμιο  |9 26004 
942 |c BK 
999 |c 56545  |d 56545 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 ΞΜ_AUS  |7 0  |9 72641  |a KDBK  |b KDBK  |d 2017-03-30  |e Αγορά  |i 02662017  |l 10  |m 4  |o ΞΜ AUS  |p 02662017  |r 2020-01-27  |s 2020-01-07  |w 2019-04-29  |y BK