Η κινηματογραφική όψη του Γρηγόριου Ξενόπουλου /

Σχολιάζονται κείμενα (χρονογραφήματα σε εφημερίδες και περιοδικά, καθώς και "Αθηναϊκές Επιστολές" από το περιοδικό Η Διάπλασις των Παίδων) δημοσιευμένα κατά την περίοδο 1904-1937, στα οποία ο Ζακύνθιος συγγραφέας αναφέρεται στον κινηματογράφο, άλλοτε θετικά και άλλοτε επικριτικά, εξετάζετα...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Αγάθος, Θανάσης, 1967- (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : Γκοβόστη, 2016
Θέματα:
LEADER 03367namaa2200289 4500
001 main_52131
003 GR-kkKDBK
005 20191002234704.0
006 a|||||r|||||||||||
008 170310s2016uuuugr#a|||grb||| 001|0 gre d
020 |a 978-960-446-140-0 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 889.4 
100 1 |4 aut  |a Αγάθος, Θανάσης,  |d 1967-  |9 5555 
245 1 2 |a Η κινηματογραφική όψη του Γρηγόριου Ξενόπουλου /  |c Θανάσης Αγάθος 
260 |a Αθήνα :  |b Γκοβόστη,  |c 2016 
300 |a 237 σ. :  |b εικ. ;  |c 21 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο 
520 |a  Σχολιάζονται κείμενα (χρονογραφήματα σε εφημερίδες και περιοδικά, καθώς και "Αθηναϊκές Επιστολές" από το περιοδικό Η Διάπλασις των Παίδων) δημοσιευμένα κατά την περίοδο 1904-1937, στα οποία ο Ζακύνθιος συγγραφέας αναφέρεται στον κινηματογράφο, άλλοτε θετικά και άλλοτε επικριτικά, εξετάζεται η θεματοποίηση του κινηματογράφου στο μυθιστόρημα Ο ουρανοκατέβατος (1943-1944), στο οποίο η ηρωίδα παρουσιάζεται να πρωταγωνιστεί σε κινηματογραφική ταινία, συζητιούνται οι δύο θρυλικές -αν και δυστυχώς χαμένες- ταινίες της δεκαετίας του 1930 "Στέλλα Βιολάντη" και "Ο κακός δρόμος", που αποτελούν τις πρώτες κινηματογραφικές διασκευές έργων του Ξενόπουλου, με σεναριογράφο τον ίδιο τον συγγραφέα και μυθικές πρωταγωνίστριες (Ελένη Παπαδάκη στην πρώτη ταινία, Κυβέλη και Μαρίκα Κοτοπούλη στη δεύτερη) και αναλύονται οι πέντε επόμενες κινηματογραφικές μεταφορές πεζογραφημάτων και θεατρικών έργων του Ξενόπουλου, οι οποίες προβάλλονται στις αίθουσες κατά το διάστημα 1949-1971: "Ο κόκκινος βράχος", "Πρέπει να τα παντρέψουμε", "Μέχρι το πλοίο", "Όλοι οι άντρες είναι ίδιοι" και "Επαναστάτης ποπολάρος".  
600 1 7 |a Ξενόπουλος, Γρηγόριος,  |d 1867-1951  |x Ερμηνεία και κριτική  |9 1638 
650 4 |a Ελληνική λογοτεχνία  |x Ιστορία και κριτική  |9 65111 
650 4 |a Κινηματογράφος και λογοτεχνία  |9 57284 
700 1 |a Αγάθος, Θανάσης,  |d 1967-  |t Η κινηματογραφική όψη του Γρηγόριου Ξενόπουλου  |9 122287 
710 2 |4 pbl  |a Γκοβόστης  |9 27371 
942 |c BK 
999 |c 56094  |d 56094 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 889_400000000000000_ΑΓΑ  |7 0  |9 72106  |a KDBK  |b KDBK  |d 2017-03-10  |e Αγορά  |i 02802017  |l 3  |o 889.4 ΑΓΑ  |p 02802017  |r 2019-04-29  |w 2019-04-29  |y BK