Κινητική αδεξιότητα και μαθησιακές δυσκολίες : μια πρώτη προσέγγιση στην ελληνική πρωτοβάθμια εκπαίδευση /
Μετά από είκοσι και πλέον έτη εμπειρικής παρατήρησης-παρακολούθησης μαθητών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση που παρουσιάζουν δυσκολίες, και παράλληλη σχετική επιμόρφωση, μας δημιουργήθηκε το επιστημονικό ενδιαφέρον να ερευνήσουμε μεθοδικά και με επιστημονικό εργαλείο, εκείνο που είχαμε διαπιστώσει εμπει...
Αποθηκεύτηκε σε:
主要作者: | |
---|---|
格式: | 图书 |
语言: | Greek |
出版: |
Κέρκυρα :
Εκδόσεις ΑΛΔΕ,
2010
|
主题: |
LEADER | 02685namaa2200289 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | main_51989 | ||
003 | GR-kkKDBK | ||
005 | 20191115123328.0 | ||
006 | a|||||r||||||||||| | ||
008 | 170306s2010uuuugr# |||grb||| 100|0 gre d | ||
999 | |c 55937 |d 55937 | ||
020 | |a 978-960-9451-04-8 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
082 | 0 | |a 371.9 | |
100 | 1 | |4 aut |a Λίβερη-Καντερέ, Αναστασία |9 21811 | |
245 | 1 | 0 | |a Κινητική αδεξιότητα και μαθησιακές δυσκολίες : |b μια πρώτη προσέγγιση στην ελληνική πρωτοβάθμια εκπαίδευση / |c Λίβερη - Καντερέ Αναστασία |
260 | |a Κέρκυρα : |b Εκδόσεις ΑΛΔΕ, |c 2010 | ||
300 | |a 101 σ. ; |c 30 εκ. | ||
504 | |a Περιέχει βιβλιογραφία | ||
520 | |a Μετά από είκοσι και πλέον έτη εμπειρικής παρατήρησης-παρακολούθησης μαθητών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση που παρουσιάζουν δυσκολίες, και παράλληλη σχετική επιμόρφωση, μας δημιουργήθηκε το επιστημονικό ενδιαφέρον να ερευνήσουμε μεθοδικά και με επιστημονικό εργαλείο, εκείνο που είχαμε διαπιστώσει εμπειρικά: ότι δηλαδή αρκετές φορές οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες έχουν και κινητικές δυσκολίες σε διάφορους τομείς (γραφοκινητικές, ισορροπίας, προσανατολισμού κ.α.). (. . .) Στην παρούσα εργασία μελετήθηκε για πρώτη φορά στην ελληνική πραγματικότητα η πιθανότητα της συνύπαρξης Μαθησιακών Δυσκολιών και Κινητικής Αδεξιότητας. | ||
650 | 4 | |a Άτομα με ειδικές ανάγκες |x Εκπαίδευση |9 57076 | |
650 | 4 | |a Ειδική αγωγή |9 59580 | |
650 | 4 | |a Μάθηση, Δυσκολίες της |9 67778 | |
700 | 1 | |a Λίβερη-Καντερέ, Αναστασία |t Κινητική αδεξιότητα και μαθησιακές δυσκολίες : μια πρώτη προσέγγιση στην ελληνική πρωτοβάθμια εκπαίδευση |9 122139 | |
710 | 2 | |4 pbl |a Άλδε |9 28138 | |
942 | |c BK | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 371_900000000000000_ΛΙΒ |7 0 |9 71929 |a KDBK |b KDBK |d 2017-03-06 |e Αγορά |i 01322017 |l 4 |o 371.9 ΛΙΒ |p 01322017 |r 2019-04-29 |w 2019-04-29 |y BK |